May 16, 2019

سود این کار برای من چیست؟

روز بخیر

من همواره اشاره کرده ام که ما یک تیم از تحلیلگران مالی را داریم و هپچنین برخی از سیگنال ها رو از معامله گران و کارگزاران( بروکرها) خریداری میشوند ارزش اینچنین سیگنال هایی باتوجه به بازارهای مالی حدود ۵۰۰ الی ۱۰۰۰ دلار برای ک هفته میباشند،من این سیگنال هارو خریداری میکنم و در کانال اختصاصی خودم نشر میدهم

چرا آنهارا به صورت رایگان منتشر میکنم؟

همانطور که قبلا گفته ام لینکی که من به اشتراک گذاشته ام یک لینک شراکت هست،بعد از اینکه شما ثبت نام کردید جز تیم من میشوید و من یک پاداش کار از تریدرهای فعال میگیرم.فقط از تریدرهای فعال

پس تنها راه برای اینکه من درآمدم رو افزایش دهم اینه که شما رو راضی نگه دارم و کمک کنم که شما آن ۲۰ دلار خودتان را ۲ برابر ،۳ برابر کنید و برای بیشتر کردن هم ادامه بدید.

این پولها به من کمک میکنه سیگنال های بیشتری رو از کارگزاران برتر خریداری کنم و آنالیزرها مطرحی رو جست و جو کنم همانطور که برای سیگنال های خودم استفاده میکنم.

من همواره علاقه مند هستم که برای همکاری متقابل سودمند کانالم رو بهبود بخشم.

کانال های زیادی در مورد ترید کردن وجود داره اما آنها بروکرهای IQoption,binomo.binarium پیشنهاد میدهند، چرا آنها از این بروکرها استفاده میکنن؟

جواب بسیاز سادست،وقتی شرکا پول خود را میبازن آنها حق کمسیون خود را دریافت میکنن به همین دلیل هست که آنها تازه کاران را تشویق میکنند که با مبالغ بیشتری ترید کردن رو آغاز کنن و استراتژی مارتینگال را دنبال کنند.

پس اگر با این تریدرها مواجه شدید قبل از اینکه با آنها همکاری کنید با دقت فکرهاتون رو بکنید.