May 16, 2019

FAQ

چه مدت هست که شما با مارکت کار میکنید؟

خیلی وقته که من از این جریان نقدی بازار لذت میبرم.بیشتر سودها رو از سیگنال کسب کرده ام و آن سیگنال رو در کانال خصوصی خودم به اشتراک میزارم.

برای شروع تریدینگ چقدر پول نیاز هست؟

بستگی به خودت داره،من پیشنهاد میکنم  د برای افزایش موجودی خود از ۲۰ دلار شروع کنید و برای استفاده از سیگنال های ترید از ۵ درصد موجودی حساب یعنی از ۱ دلار شروع کنید، این بهترین راه برای دوری کردن از ریسک میباشد،یعنی بدون مارتینگال( دوبرابر کردن سپرده پس از هر باخت) فقط درصدی ثابت

من قبلا هیچ تریدی انجام نداده ام آیا برای یک تریدر موفق شدن نیازه که آموزش های زیادی ببینم؟

تقریبا ۹۰ درصد اعضای ما مبتدی هستن کسانیکه که هرگز در بازار های معاملاتی نبوده اند در بازار کریپتو کارنسی هیچ معامله ای نکردن، اما هنوز از سود دهی های سیگنال های ما راضی هستند.

برای شروع توصیه من اینه: یک جفت ارز انتخاب کنید،یک بازه ی زمانی انتخاب کنید بعد از اینکه بازه ی زمانی (معمولا بین ۲۰ الی ۳۰دقیقه) بسته شد خوشحال می شوید یا اینکه ناراضی

شما به طور میانگین ۷۰ الی ۹۰ درصد سود دریافت میکنید،خیلی سادس، عملیات برداشت پولتان رو هم در طول روز میتواند انجام دهید و به حساب شما انتقال یابد.

انگیزه شما از به اشتراک گذاشتن سیگنال ها چیه؟

لطفا پاسخ دقیق رو اینجا بخوانید

آیا اینجا خطراتی هم هست‌؟

مطمئنا بله خطراتی هست همانطور که در هر کاری هست،اما آمارها نشان میدهد درآمدها ی طولانی مدت و پایدار کاملا واقعی هست، در صورتی که شما نگران از دست دادن پولتان هستید پس بهتره با یک مبلغ کمتر شروع کنید برای مثال ۲۰ دلار در یک هفته،یا یک ماه و یا یکسال با این مبلغ کار کنید،بعد اگر حاضر بودید برای کسب بیشتر سود میتوانید موجودی حسابتات رو افزایش دهید.

من میخواهم ترید کردن را شروع کنم چطور میتوانم به کانال خصوصی شما ملحق بشم.

تمام چیزی که شما احتیاج دارید اینه لینک مارو دنبال کنید و همه چیز رو با دقت بخوانید.