May 16, 2019

به آسانی کسب درآمد کنید

به آسانی کسب درآمد کنید

اگر شما به ترید کردن علاقه مند هستید اما نمیخواهید برای آموزش و یاد گرفتن پول پرداخت کنید، پس این مقاله برای شماس

من کسی نیستم که ادعا کنم میلیون ها پول از .تریدینگ درآمد داشته ام

من سیگنال های معاملاتی را رایگان در اختیارتون قرار میدهم.

احتمالا شما متوجه یک کانال خصوصی شده اید،جایی که من سیگنال ها و اطلاعات ارزهای پرداختی رو به اشتراک میگذارم،این اطلاعات به ما کمک میکند تا پول زیادی به دست بیاوریم، هم اکنون ۳۰۰ عضو در کانال هستند هر چند زیاد جالب نیست اما هر روز این تعداد افزایش می یابد.

بیاید شروع کنیم

شما هیچ هزینه ورودی را پرداخت نمیکنید(حداقل برای حالا)

خوب اگر میخواهید پول درآوردن رو شروع کنید:

۱)در این سایت تریدینگ ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود بشید.

۲) مقدار ۲۰ دلار حسابتان رو شارژ کنید، ما با حساب آموزشی(دمو) کار نمیکنیم، برای اینکه پول واقعی در بیاوریم کانال خصوصی ساخته شده

بهتره که شما ارز ‌کشورتان رو برای حساب پیش فرض انتخاب کنید تا در زمان برداشت کارتان آسان شود.

۳) برای اینکه به کانال خصوصیه ما دسترسی پیدا کنید یک اسکرین شات از نام کاربری خودتان و بروکرتان و هپچنان از وضعیت موجودی به آیدی @OlympIran در تلگرام ارسال کنید، بعد از این من لینک عضویت کانال خصوصی خودم رو که درآنجا سیگنال های ترید رو منتشر میکنم را برای شما ارسال خواهم کرد.

نحوه ی کار:

به محض اینکه سیگنال رو دریافت میکنید آنهارو وارد معامله میکنید، یک جف ارز انتخاب میکنید و مثل من انجام میدهید،زمان های ترید باید دقیقا یکسان باشند( یا تقریبا در یک زمان) خلاصه ریسک سپرده شما بستگی به میزان هماهنگ شدن شما دارد.

با استفاده از اسکرین شات ما با نتیجه معامله در هر صورت استقبال میکنیم.اگر معامله موفق بود با هم دیگه جشن میگیریم،برعکس اگر اشتباه بود یه شما کمک میکنم تا استراتژی معامله رو اصلاح کنید.

لینک ثبت نام

https://bit.ly/2Sbq23J