June 18, 2020

Як торгувати?

Дуже часто мені надходить таке питання.

Я ніколи не займався подібним. Чи можу я при цьому заробляти і чи складно розібратися?

У Приватному каналі знаходиться приблизно 90% новачків, які знати не знають що таке трейдинг і торгівля крипто валютою. Але це не заважає щодня заробляти за допомогою сигналів. Все що вам потрібно зробити це вибрати валютну пару, яку я вказую, виставити час закриття угоди і вибрати підвищення або зниження курсу. Після закінчення часу (15-30 хвилин) закриття угоди ви отримуєте 70-90% прибутку. Все гранично просто. Виведення коштів відбувається протягом 1 робочого дня дня.

Давайте більш детально

Що таке сигнали - це такі собі прогнози на напрямок курсу криптовалюти і валютних пар. Грубо кажучи я даю прогноз і вам відразу ж потрібно зробити "ставку" на ту чи іншу валюту, в тому чи іншому напрямку (підвищення або зниження курсу). У разі якщо сигнал виправдовується, ви отримуєте до 90% чистого прибутку від суми угоди, якщо ж ні, то відповідно сума угоди згорає (саме тому я рекомендую відкривати угоди по 5% від суми вашого балансу).

Де я публікую сигнали - всі сигнали публікуються в нашому закритому каналі, щоб потрапити в нього потрібно виконати умови - посилання. Щодня я призначаю час торгової сесії на якій публікую по 4-10 сигналу.

Що робити з цими сигналами і як на них заробити - все просто. Я говорю який час експірації (час коли угода закриється) потрібно виставити на торговому майданчику, також я повідомляю на якій валюті або парі ми відкриваємо угоду, а також напрямок курсу, вгору або вниз.

Після чого ви вибираєте потрібну валюту, яку я вказав, виставляєте час, вводите суму угоди 5-10% від капіталу і відкриваєте угоду по кнопці вгору або вниз (за моїм сигналом). На все про все йде 10-20 секунд тому важливо під час сесії пильно спостерігати за публікацією сигналів.

Ось і все, по закінченню часу експірації (15-30 хвилин) угода закривається і в разі позитивного результату вам нараховується прибуток. Вивести гроші можна в будь-який момент робочого дня.

Як ви вже зрозуміли, не обов'язково розбиратися в технічному аналізі і т.д, цим займаюся я.