June 18, 2020

У чому моя вигода?


Всім доброго часу доби, друзі.

Як я і говорив раніше, велика частина сигналів, які я публікую у себе на каналі є покупними. До слова, на якісних майданчиках вартість підписок на сигнали доходить до 500-1500 доларів в тиждень / місяць. Відповідно на таких майданчиках я купую підписки і зливаю інформацію в закритому каналі.

Але звідси випливає питання, який сенс мені публікувати безкоштовно?
Як всі можуть побачити, при реєстрації на торговому майданчику за моїм партнерським посиланням ви автоматично стаєте моїм партнером.

Далі з кожного активного трейдера я отримую фіксовану суму винагороди. Хочу підкреслити, що сума є фіксованою і тільки за активного трейдера, який провів достатню кількість часу на торговому майданчику. Відповідно в моїх інтересах, щоб підписники приват каналу не злили свої кровні 20 баксів в перший же день, а залишалися в довгостроковому плюсі.
Гроші отримані з програми лояльності я витрачаю на покупку платних підписок, а також розвиток каналу, що забезпечує взаємовигідне співробітництво.