June 20, 2020

Роздуми Перця. Про Карлівських бобіків та шакалят.

Давно мене муляє це питання..Вот ведеш ти якусь бесіду з бобіками. Все файно ніби, доходить до питання наприклад - "Розкажіть про досягнення , про злочини, шо будете робити та коли вже зізнаєтеся у фсьому, та може досить гівнецо поливати на інших". То один, то інший бобік якимось дивним чином зникає з діалогу в коментах і зявляється в тебе в приваті.. Ова! А я вже в чорному списку. У всіх бобиків. Перше що робить це пише — "ти @ука кончєна, тупарилий авца закрий свій @бальник і не смій погане про нас, бобіків говорити" і моментально блокує і в лічкі.. І потім цією сворою бобнутою самі з собою ведуть бесіди там в постах, де мене блоковано. Не можу зрозуміти логіки такої поведінки..в 99%на аватарках цих людішок фото з внуками, дітьми, або наприклад як пасочку святять, як квіточки вирощують, які в них яхти (про Врунгеля то теж окремо буде) , або меєлкий один бобік пише, як би патріотів нагинав та тирив би..(а може спочатку б борги віддав..замість ге своє мєлке мєтати на вілстані через фб)і т д і т д..Це двойні стандарти? Чи ви боїтеся шоб ваші друзі чи знайомі не розкусили яке ви ге насправді? Я наприклад як хочу шось сказати то пишу відкрито я не лізу в пп і не блокую зразу. І дуже мене сміх збирає коли ці люди починають вчити тебе жити і чіпають батьків, дітей ...не раз закидали - ти чого ти можеш навчити нас, ми крутиє.. 🤣.. А ви за собою дивитеся?? Для початку дітей своїх воспітайте, щоб не гвалтували та не вбивали, борги віддайте людям та Державі (про десятки лямів всі вже знать). Як я не люблю такої натури двулічної.. Тут або хрестик знімайте або труси одягайте бо ріллі курва смішно з вас..