July 7, 2023

Розбір помилок. 07.07.2023

Головною помилкою було те, що відкрилось 4 угоди за ОДИН день!

  • Яка помилка була допущена ?
  • Чому ця помилка була допущена ?
  • Що слугувало причиною ?
  • Що потрібно зробити щоб вирішити проблему ?

Угода #1

BE

Яка помилка була допущена ?

Помилка у тому що трейд був відкритий на новинах. Проти сильного оф, я захотів собі взяти шорт. Хоча шорт досить був логічним.

Чому ця помилка була допущена ?

Помилка була допущена тому, що я хотів вже почати заробляти на пропі, і так як був дома подумав що це ідеальна можливість.

Що слугувало причиною ?

Причиною помилки слугувало те, що я хотів заробити, і відкрився на новинах

Що потрібно зробити щоб вирішити проблему ?

Щоб такого не ставалось більше, я категорично забороняю торгувати на новинах!

Угода #2

Яка помилка була допущена ?

Тут була помилка у тому, що не було моделі для входу. Плюс новини ще досі впливали на ціну.

Чому ця помилка була допущена ?

Ця помилка була допущена тому що я був впевнений у шорті. Хотів заробити.

Що слугувало причиною ?

Причиною слугувало те що я хотів чим по скоріше заробляти гроші на пропі.

Що потрібно зробити щоб вирішити проблему ?

Забути про гроші. Торгувати тільки те що дає тобі ринок, через свої сетапи!

Угода #3

Тут я захотів шортити. Просто хотів шорт. Ні моделі, ні логічного зняття. Нічого з того не було.