August 5, 2023

XAU 1H PDL/PDH RAID + 3m3m

Ціль даного бектесту : Сформувати свій сетап, де я опишу чому і коли я буду заходити по ньому.

І так, проведемо аналіз з денного тф і будемо спускатись все нижче і нижче.

Перед 1 червня

1Д ТФ

На денному тф ми бачимо що ціна свіпнула великий пул ліквідності, а також повністю перекрила імбаланс що свідчить не поганим знаком для розвороту. Приорітет будуть лонги - ціль : денний свінг, імбаланс а також захід в поі.

Перейдемо на тф нижче щоб побачити більше інформації


12H

На 12 годинному тф все не так ясно, є низхідна структура. Буду розглядати все ж таки шорти в моменті, лонг тільки після закріплення над свіпом.


4H TF

Бачимо чітку низхідну структуру, є зняття, після чого ми прийшли в зону а також зробили фф - все більш схиляюсь до шорту


1H

Ціль на день є. Дивимось на відпрацювання.

Так як я беру лиш один сетап, то я просто буду слідкувати за ситуацією на графіку - якщо його не буде - я скіпаю день.


1 Червня.

Бачимо що наш пдл знаходиться трохи вище за головний пул. Будемо дивитись по ситуації

Лондон знімає ПДЛ

Час - 10:39

Переходимо на 3м і знаходимо модель

Модель є

Чекаємо відпрацювання

Є тейк.


JUNE 1

1D

  • СЕССІЯ : ЛОНДОН
  • ЧАС : 10:54
  • ЗАКІНЧЕННЯ : 13:00
  • RR : 4.73

АЗІЯ ДАВАЛА ВЕЛИКУ КОМПРЕСІЮ


JUNE 19

1D

На денному графіку бачимо боковик, нижня границя знята, чекаємо на зняття верхньої


На 12г графіку бачимо те саме.

Чекаємо на понеділок.


День розпочато. Приорітет лонг.

Бачимо зняття, але зняття було у франкфурті.

Переходимо на 3м

  • СЕССІЯ : ЛОНДОН
  • ЧАС : 9:51
  • ЗАКІНЧЕННЯ : 10:24
  • RR : 1.93

Специфіка : Франкфурт зняв пдл, після чого 9:15 був лондон маніпулейшн, так як це був фейк бос, я там не заходив, зайшов вже з самого перезняття