April 18, 2020

Що буде далі?

Ще ніколи в моєму житті не було стільки невизначеності. Це невизначеність щодо здоров'я, фінансового становища (що буде з моєю роботою? Що відбувається з моїми грошима? І т.п.), суспільства - як буде виглядати «нова норма»? Стільки невизначеності! І це страшно.

Кілька коротких порад: ви не можете ПРИДУМАТИ, як позбутися від невизначеності. Ви не можете раптово вирішити: «Тепер я відчуваю себе добре, тому я вирішувати бути більш впевненим».

Так не вийде. Так, у всіх книгах по самодопомоги говорять інакше, але це так. Ми в першу чергу тварини. А тварини ДІЮТЬ. Вони не витрачають час на роздуми.

Наприклад, один із способів досягнення більшої впевненості - робити речі, які вже демонструють упевненість. Я не можу придумати, як стати впевненим гравцем в бейсбол. Мені потрібно багато працювати, практикуватися, вчитися, багато грати, щоб стати хорошим, а потім і впевненим у собі бейсболістом.

Коли я впевнений в своїх навичках в якийсь діяльності, яку люблю, тоді я стаю більш упевненим в собі людиною.

Те ж саме з невизначеністю. Якщо ви хочете визначеності, тоді намагайтеся стати краще в тому, що вам подобається, в чому ви впевнені.

Працюйте над собою. Телефонуйте людям, яких любите, і підбадьорюйте їх в ці важкі часи. Спробуйте стати краще як письменник і заведіть блог. Запустіть подкаст і досягнувши успіху в цьому. Робіть щось, і я гарантую, що як тільки ви знайдете кураж, ви станете більш впевненими в цьому навику, і ця впевненість перетече в усі інші сфери вашого життя.

У кожного з нас бували чорні смуги в житті. Я їх ненавиджу. Я так від них втомився.

Коли трапилося 11 вересня 2001 року і фінансова криза 2008 року, я був в епіцентрі подій. А тепер Нью-Йорк називають коронавирусной «столицею світу». Я втомився бути в епіцентрі кожної кризи. Але це дало мені можливість натренувати м'язи невпевненості, на краще чи на гірше.

Є одна річ, яка завжди змушує мене рухатися вперед, - мій список «10 ідей в день».

Я беру блокнотик, як у офіціанта, сідаю і записую 10 ідей. Ідейні м'язи атрофуються, якщо ними не користуватися. Як тільки я почав робити це кожен день, через 2-3 місяці я відчув себе машиною ідей. Я вперше розповів про цю практику в 2011 році, і безліч людей було моєю порадою.

Сьогодні мій список ідей присвячений тому, як зміняться наші уявлення про нормальний.

Мені потрібно просто записати 10 пунктів. Мені не треба писати цілий роман про ці ідеї. Просто пункти. Щось, що змушує мій мозок думати.

А для наступного списку (завтра?) Можна вибрати один з пунктів цього списку і спробувати придумати «10 ідей для індустрії XYZ в новому світі».

10 змін в суспільстві після коронавируса

1. Дистанційна робота

До 44% працівників потенційно можуть працювати з дому. З урахуванням побоювань з приводу другої хвилі вірусу я думаю, що більшість цих працівників продовжать працювати віддалено.

2. Дистанційне навчання

Близько 1,5 мільярда учнів по всьому світу були змушені не ходити в школу і почати дистанційне навчання вдома.

Вгадайте, що? Виявляється, нам зовсім не потрібно було ходити в університет, щоб вчитися! Хто б міг подумати?

Той, хто придумає нову бізнес-модель в онлайн-навчанні, зірве великий куш. Я зробив невелику інвестицію в сайт онлайн-навчання Teachable. Він був проданий за $ 250 млн прямо в розпал кризи.

3. Телемедицина і Телетерапія

Тепер я зустрічаюся з терапевтом через Zoom.

4. Дронь

Для доставки.

5. Робототехніка

Для лікування (робот не може заразитися коронавірусів) і для дезінфекції поверхонь.

6. Доставка

Компанії, що займаються доставкою, значно виростуть. Postmates тільки що стали новим спонсором мого подкасту, тому що хочуть «вистрілити».

7. Менше витрат

У цьому місяці я витрачав гроші тільки на їжу для своєї родини. І ні на що більше. Я навіть переодягаюся раз в три дні. Напевно, тому я зараз сиджу в вітальні на самоті.

Люди будуть витрачати менше якийсь час, навіть якщо у них будуть зайві гроші. Думаю, що предмети розкоші втратять позиції.

8. Контент - головне

Все більше людей створюють подкасти, пишуть книги, знімають відео для TikTok. А інші все більше витрачають на контент. А на кінотеатри, великі заходи або (на жаль) комедійні клуби - менше.

Я обмірковую нові бізнес-моделі для розміщення контенту на багатьох платформах.

9. Віртуальні зустрічі

Вас уже запросили пропустити стаканчик в Zoom? Мрія інтроверта! Я можу піти на вечірку і одночасно бути один, не відчуваючи себе дивно. БУМ!

Можлива бізнес-модель: дозволити людям публікувати віртуальні події і запрошувати публіку. Інструмент агрегації / курирування подій Zoom.

10. Авіакомпанії, готелі, Airbnb, автомобілі, туризм, подорожі в цілому, нерухомість в містах ... нічого хорошого

Сьогодні я радий, що я вдома.