November 29, 2020

Sunteți înregistrat pe platforma PocketOption?

Dacă ai un cont înregistrat pe platforma PocketOption, va trebui să creați un cont nou folosind linkul meu.

- De ce să creezi un cont folosind linkul meu, am descris în acest articol - click

Cum faci un cont nou?

1.Deschizi platforma, mergi in partea dreapta de sus al profilului și selectezi opțiunea "Profil". In partea de jos a paginii găsești opțiunea "Ștergeți contul ". Odată ce ati șters contul delogațiva.

Profil
Ștergeți contul
Delogare

2.Vă înregistrați pe platforma PocketOption folosind linkul atașat - LINK

3.După ce v-ați înregistrat pe platformă, trebuie să încarcați soldul pentru tranzacționare. Cu ce sumă să începeți - decideți dvs., pentru mine nu contează mărimea depozitarii făcute.
Ceea ce va pot recomanda este o suma de cel puțin 100 $ pentru a putea respecta regula de gestionare a banilor (Money management).

Bonus: +50% bonus pentru o depozitare de la 50 $ : 50START

4.Pentru a obține acces la grupul privat, trebuie sa trimiteți UID-ul contului dvs. în PM [ @PLTMANAGER ] pentru a putea verifica daca înregistrarea pe platforma a fost făcuta de pe linkul indicat mai sus.(Daca nu știți unde găsiți UID-ul faceți click)

Odată ce am verificat daca sunteți partenerul meu, primiți accesul la canalul privat, ghidul de tranzacționare detaliat + asistenta noastră 24/7. Pentru alte informații contactați pe Telegram : @PLTMANAGER