August 22, 2022

Роздуми учасника OG про спільноту #RedCatMultiverse

Роздуми учасника OG про спільноту #RedCatMultiverse Це стаття
, написана одним із найактивніших членів нашої спільноти Гарольдом із Сінгапуру.

Я вирішив згадати, як я став учасником спільноти #RCM.

Я був знайомий із Карлом Каппом на LinkedIn, і колись побачив його повідомлення, у якому він розповідав про #RedCatMultiverse у Discord. Із-за любопитства я натиснув, а далі — (моя) історія… 😻.

Приєднавшись до RCM в Discord, я швидше виявив, що в цьому співтоваристві є щось приємне, що відрізняється від кількох інших, на які я був підписаний, але ніяк не міг поняти, що саме. Це привело до того, що я залишився і став досліджувати далі, спілкуючись з учасниками. Через кілька недель або місяців мене внезапно осенило!

Общение тут, на Discord-сервере RCM, завжди дуже позитивне, вдохновляющее і ободряющее, важливе, гідне уважения і заботы! Ось що заставило мене залишитися. Я спеціально підписався на Discord, щоб підтримати цей сервер RCM бустером! Я твердо впевнений, що багато, якщо не більшість постійних членів, погоджуються зі мною у відношенні переданності та щирості модераторів, включаючи @Caracal (S. Binici Kaya), генерального директора RCM Labs. 😻

Мені подобається , як Модератори, особливо Головний Модератор Ел ( @LemonSquash ), докладають зусиль, щоб звертатися до користувачів, не забуваючи відповідати на питання та коментарі учасників. Крім того, всі інші модератори також активно взаємодіють з іншими учасниками, особливо з новими. Я також восхищаюсь тим, як російські члени в голові з @Davidush , а також члени з України та багато інших учасників, які не володіють англійською мовою, прикладають зусилля, щоб спілкуватися з іншими членами на англійській мові. Спасибі членам RCM. 👏🏻👏🏻👏🏻👍🏻😻

RCM — це зростаюче співтовариство, яке нещодавно досягло відміток у 10 тисяч членів. Я впевнений, що його чисельність буде продовжувати рости день ото дня. Я щиро хочу, щоб цей дух заботи та підтримки RCM продовжував поширюватися та залучати інших людей, щоб вони об’єдналися та стали частиною цього дивовижного позитивно захоплюючого та розвиваючого співтовариства.

З нетерпінням чекає розкриття дорожної карти #RedCatMultiverse в найближчі неділі, місяці та роки! 😻🥰🐾