June 20, 2020

دانلود سریال قورباغه

قورباغه مجموعه نمایشی به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۹۹–۱۳۹۸، در شبکه نمایش خانگی است. قورباغه اولین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی است.

لینک دانلود همه قسمت های سریال قورباغه با ترافیک نیم بها

لینک دانلود قسمت اول سریال قورباغه

لینک دانلود قسمت دوم سریال قورباغه

لینک دانلود قسمت سوم سریال قورباغه

داستان سریال قورباغه

سریال قورباغه داستانی درام و اجتماعی دارد. داستان سریال قورباغه به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد.

در خلاصه داستان سریال قورباغه آمده ‌است:
«من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفش بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

بازیگران سریال قورباغه

هومن سیدی - نوید محمدزاده - سحر دولتشاهی - صابر ابر - فرشته حسینی - مهران غفوریان - آناهیتا افشار از بازیگران سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی هستند.