May 7, 2022

ЯК З НУЛЯ ВІДДАЛЕНО ЗАРОБЛЯТИ ВІД 500$?

Всім привіт, мене звуть Віка. Я навчаю всіх бажаючих пpaцювати з телефону. У цій статті ви дізнаєтесь як з нуля почати заробляти свої перші гроші.

Якщо ви новачок і прагнете почати заробляти гроші в Інстаграм витрачаючи на це багато часу і зусиль ,я вас розчарую, бо доведу зовсім інше! Вже після прочитання цієї інформаціі у вас з'явиться покроковий алгоритм виходу на перший прибуток 🥰

ЩО Я Я ПРОПОНУЮ?

Є 3 напрямки роботи:

1️⃣ Адміністратор власного інстамагазину 

Суть — продаж товарів через інтернет.

Я надаю вам всі матеріали для створення ВЛАСНОГО інтернет-магазину:

базу всіх топ постачальників України

(це близько 1000+ постачальників різних категорій товарів) з ПОКРОКОВИМ алгоритмом Ваших подальших дій та інструкціями як працювати та відкрити ВЛАСНИЙ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН.

З цими постачальниками працюють усі інстамагазини. Вся націнка — ваша

І ніяких вкладень в товар

фото і опис товару надається.

💵 Дохід від +275-1500грн/день.

2️⃣ Заробіток на завданнях

Суть — заробляєте на виконанні різних завдань в інтернеті.
Отримуєте канал з ПЕРЕВІРЕНИМИ сайтами, на яких потрібно виконувати завдання без будь-яких спеціальних знань: поставити лайк, написати коментар або відгук, подивитися ролик, перевести аудіо в текст і т.д.

Все, що вам потрібно робити — зареєструватися на одному з сайтів, які я вам надам, вибрати завдання, яке вас зацікавить, прочитати ІНСТРУКЦІЮ, виконати роботу та отримати свою винагороду

💵 Дoхід від +275 грн/день.

3️⃣ VIP курс

З ним ви зможете працювати як я, продаючи курси для онлайн професій (РЕКОМЕНДУЮ) — це користується максимальним попитом, працювати так найлегше і найприбутковіше

В ньому зібрані абсолютно ВСІ види заробітку та матеріали:
Курс Інстамагазин (1)
Заробіток на завданнях (2)
Навчання для кураторів (3)
Оформлення профілю від А до Я;
Налаштування реклами;
Прогpaма для накpyтки підпиcникiв;

Чат досягнень;

Моя допомога у разі виникнення питань;
+ багато інших матеріалів для роботи

💵 Дохід від +550-2500грн/день.

Для рoбoти Вам потрібні:

✅телефон і інтернет
✅2-3 год/день

ВАРТІСТЬ МАТЕРІАЛІВ:

Курс Інстамагазин — 300 грн
Зарoбіток на завданнях — 300 грн
VIP курс для кураторів (зараз зі знижкою ) — 550 грн 🌟

Якщо Вас зацікавив один із 3-х напрямків ОНЛАЙН РОБОТИ — запитуйте, відповім на всі ваші питання

Рекомендую переглянути мої збережені (актуальні)там є приклади та відгуки клієнтів ,які вирішили приєднатися до моєї команди )Вони діляться своїми досягненнями і показують реальний дохід 💪🏼

(Наведу нижч. декілька з них)