April 8, 2020

Про мене - Головатюк Сергей Саксофонист

Вітаю, мене звати Сергій Головатюк, я саксофоніст і дуже люблю свою роботу!
Я грав на багатьох святах і заходах, людям подобається як я граю, всі завжди залишаються задоволені.
Якщо Ви хочете прикрасити своє свято або захід саксофонною музикою - звертайтесь! З радістю Вам в цьому допоможу!
Працюю по всій Україні! Перелік моїх послуг:
- музичний супровід на корпоратив
- музичний супровід на банкет
- музичний супровід на фуршет
- музичний супровід на презентацію
- музичний супровід на виставку
- романтична серенада під вікном коханої
- музичний супровід кількох композицій
- музичний супровід на романтичний вечір
- музичний супровід на ювілей
- музичний супровід на день народження
- музичний супровід на весілля
- музичний супровід на виїзну церемонію
- музичний супровід на кейтеринг
- музичний супровід на вечірку
- музичний супровід на конференцію
- музичний супровід на виписку із роддому

Більше інформації по телефону або Telegram/Viber/Whatsapp: 380633862043

Мій сайт: https://bit.ly/2RmKn7v