December 12, 2019

Gra o Tron Online Sezon 1 2 3 4 5 6 7 8

Gra o tron u nas online. Na mitycznym kontynencie Westeros kilka potężnych rodzin walczy o kontrolę nad Siedmioma Królestwami. Gdy w królestwach ludzi wybucha konflikt, starożytny wróg ponownie powstaje, aby zagrozić im wszystkim.

Gre o Tron obejrzysz online tutaj:

Tymczasem ostatni spadkobiercy niedawno uzurpowanej dynastii spisku mają na celu odzyskanie ojczyzny zza Wąskiego Morza. Gra o tron online na tym polega.

Do obejrzenia jest sezon 1, sezon 2, sezon 3, sezon 4, sezon 5, sezon sezon 6, sezon 7, sezon 8

Ten serial jest wspaniały! Czytam książkę i muszę powiedzieć, że Gra o tron ​​jest jedną z najlepszych książek, jakie przeczytałem. Więc kiedy po raz pierwszy usłyszałem, że HBO zrobi serię na temat tej książki, byłem podekscytowany, ale bałem się, że nie zrobią tego dokładnie ta książka. Ale muszę powiedzieć, że się myliłem i że seria jest lepsza niż się spodziewałem. Dużo lepiej!

Podczas oglądania pierwszego odcinka miałem takie samo podekscytowanie, jak podczas pierwszego czytania książki. HBO wykonało świetną robotę i spełniają wszystkie moje oczekiwania. Sean Bean urodził się w roli Eddarda Starka. Kostiumy, sceny, aktorzy, wszystko odbywa się tak, jak powinno. Aktorzy doskonale nadają się do roli, jaką odgrywają w serialu. Więcej zobaczycie tutaj.

Dla mnie największą niespodzianką z tej serii jest Daenerys Targaryen. Aktorka Emilii Clarke, która gra Daenerys Targaryen, jest piękniejsza, niż się spodziewałam, i piękniejsza niż opisano w książce.

gra o tron online