May 9, 2022

Тестнет InfinitySwap

Переходимо на сайт, вводимо пошту

Скачуємо Infinity Wallet, реєструємо акк (через пароль!)

Нам дають сід-фразу (зберігаємо її )

Входимо через розширення

Нажимаємо кнопку "Mint" (трохи чекаємо)

Ідемо в свапалку, конектимось

І свапаємо ICP на 3 любих токени на вибір (чуть-чуть довго грузить свапи)

Я свапнув 1 ICP на 1 TKN1

1 ICP на 1 TKN3

1 ICP на 1 TKN4

Після любого свапу робимо скрін (щоб було видно що свапнули) ось так:

Ідем в ДС, у вкладці верифікація пишемо /verify (чекаємо, верифікацію провіряють трохи довго, мене одобрили через 15 хвилин, якщо не працює — пишіть /reset і знову /verify )

Після того як нам відкрили доступ ідемо в розділ #feedback і кидаємо скрін який робили із свапом, а також пишемо фідбек (наприклад: I really liked the testnet, I’m waiting for the site to open, I want to use it when the mainnet comes out)

Тепер повертаємось на сайт, заходимо в Pools

Вибираємо той пул відповідно до токенів, які свапали, я свапав ICP - TKN1 (TKN3 і TKN4), значить вибираю один з цих пулів, я вибрав ICP - TKN1

Добавляємо ліквідність "Add"

Тепер удаляємо ліквідність (в результаті я вибрав пул ICP-TKN3, тому що TKN1 чомусь не добавлявся)

Тепер ідем до вкладки "Token"

Нажимаємо "Launch New Token"

Вибираємо ТЕГ, назву, і кіл-сть

фото скіпаємо

У кого така-ж помилка як у мене просто скіпаємо і читаємо дальше

Тепер ідемо в той же ДС, і скидуємо фідбек по пулу і по створенню токена

Ось приклад:

У кого така ж помилка як у мене, пишемо типу з створенням токена проблема, видає помилку і кадиємо скрін (there is a problem with creating a token, it gives an error) у кого все норм просто кидаємо скрін як створили токен і пишемо типу все класно і тд