March 1

Відповіді на питання - 01/03

🧐 Змійко, хто у вас в сім'ї заробляє більше і взагалі як розподілені фінанси? Бюджет спільний чи роздільний? Чи бували якісь непорозуміння/сварки через гроші, покупки?

🐍 Все наше спільне життя (навіть тоді, коли ми були бідні як церковні миші) Дорм отримував більшу зарплатню. Був деякий період, коли ми заробляли приблизно однаково, але не дуже довго.
Зараз я не працюю і в найближчий час це, мабуть, не зміниться (принаймні план цього не передбачає).
Також ми маємо спільний бюджет приблизно з того часу як Дорм розбився. Ми це ніколи не обговорювали навмисно, але так вийшло і нам з цим дуже комфортно.

Ми обидва не схильні до необдуманих витрат (тут десь повинен дуже гучно зареготати Дорм, але дійсно не схильні) і знаємо ціну грошей (єп, пам'ятаєте я писала на початку про бідність? я взагалі не жартую і трохи применшую), тому я не пам'ятаю, щоб ми колись сварилися через покупки чи гроші. Я час від часу заганяюся і стараюсь поменше витрачати гроші на себе, але мене хлібом не годуй - дай позаганятися.

Резюмуючи все вищесказане.
В нас спільний бюджет, хоч Дорм завжди заробляв більше. Ми не рахуємо хто скільки витрачає на регулярній основі і маємо звичку обговорювати і узгоджувати великі витрати.

🧐 Скільки разів на місяць у вас секс? В середньому )

🐍 Сильно залежить від місяця і обставин. Коли "все погано" (наприклад, перші пів року після народження дитини) то десь чотири рази на місяць може бути, а коли "все добре", то разів двадцять, або більше.
Тут скоріше питання за який період рахувати середнє значення.

🧐 Ситуація. Пара, 35 років. Відносини загалом більше10 років. Є любовь і довіра, певний рівень взаєморозуміння і допомоги, пройшли разом через багато проблем. З часом сексу в сім'ї стало набагато меньше. На зараз практично не має і прісний. Пропозиції внесення різноманіття приймаються в штики. Якщо раніше різниця в лібідо партнерки була явна але не критична, то на зараз вже просто хочеться коханку, або думати про відносини загалом. Є додаткові проблеми внаслідок наявності інфантильних батьків що не в змозі вже самостійно відповідати навіть за себе ну і само собою хворої держави що фактично унеможливлює стабільне планування сімейного життя ( зі сторони жинки стара робота закрилась, на декількох пропозиціях при пошуку нової роботи якісь неадекватні копійки, боязнь що знов ракета прилетить і т.д.). Періодично намагаюсь підтримувати, в т.ч. психологічно, піднімати самооцінку і самореалізацію. Мотивував на курси навчання. Але це допомагає не на довго. Я відносно м'яка, не конфліктна людина, хоча в певні ситуації ставлю проблеми руба. Питання. - всюди розповідають що партнери повинні допомагати один одному, підтримувати і допомагати... але якщо впродовж довгого періоду часу (другий рік) партнерка то в депресії, то в самоїдстві, то день не задався, скільки по нормальному це потрібно? Війна війною, але жити то коли? - чи можливо підняти рівень лібідо партнерки, при покращенні конкретної ситуації, та загалом? На скільки часу це може працювати? - як краще підняти питання про взаємини? Що в відносинах хочеться також і віддачі, а не тільки споживацьких відносин.

🐍 Описана ситуація - класичний випадок для парної терапії. Особисто мені легко зрозуміти обидві позиції - і зі сторони жінки, в якої купа стресів плюс депресія (діагностована, чи це просто припущення?). В такому стані не те що сексу не хочеться, і дихати-то важко. І зі сторони чоловіка, який вкладається в стосунки, підтримує, "тягне на собі", але нічого не допомагає - це фруструє, ображає і злить.
Крім того, ми всі знаходимося в дуже непростій ситуації - два роки повномасштабного вторгнення унеможливлює прибирання більшої частини стресорів.

Нажаль тут немає чітких відповідей і певного покрокового плану дій, а саме питання - пряма дорога на консультації. Тому дозволю собі просто відповіді на поставлені питання так, як я їх зрозуміла.

Скільки по-нормальному потрібно підтримувати партнера? Це питання лежить в морально-етичній площині обітниць "і в горі, і в радощах". Немає ніякої вказівки скільки треба партнера підтримувати. В принципі, ніхто й не зобов'язаний цього робити. Це питання доброї волі, світогляду і того самого морально-етичного компаса. Депресія, якщо мова дійсно про неї, така ж сама хвороба, як мммм... мабуть, вовчанка. І чи залишатися і в якій якості поруч з партнером із хворобою - це вибір кожної окремої людини.

Чи можливо підняти рівень лібідо партнерки, при покращенні конкретної ситуації, та загалом? Зазвичай, зменшення кількості стресорів позитивно впливає на лібідо будь якої людини. Теж саме з депресією - вихід з гострої фази дуже добре впливає на сексуальне бажання
Загалом же я схиляюсь до думки, що кожна людина має певний діапазон статевого потягу і тому до певної міри підняти цей потяг можливо. Більше цього - теж, але на короткий термін, якимись яскравими пропозиціями, тим, що може зацікавити і розбудити потяг.

На скільки часу це може працювати? Як пощастить. По факту "як довго не буде великої кількості стресорів". Жіночій потяг влаштован так, що практично завжди (є певні винятки, звісно) залежить від навколишнього середовища.

Як краще підняти питання про взаємини? Краще, за все це зробити тоді, коли ви обоє будете вільні і здатні на конструктивне обговорення. Не давити, не звинувачувати. Не забувати про власні кордони, але бути обережним з партнером. Про те, як веду переговори я, колись писала тут, в каналі.
Ну, а в цілому... Початок "Кохана, мені б хотілося з тобою дещо обговорити, ти зараз можеш?" або "Давай разом виберемо для цього час" - в принципі підходить.

Ну і варто пам'ятати, що кожна ситуація унікальна і тільки ви можете знати всі подробиці стосунків і нюанси зв'язку між вами і дівчина з інтернету по сухому опису навряд чи зможе дати достатньо конструктивну відповідь.
Моя щира порада - звернутися до спеціаліста, який безпосередньо допоможе розібратися з ситуацією.

Я сама зараз в процесі навчання на такого спеціаліста, тому якщо хочете, то можете трохи почекати і звернутися вже до мене.


🧐 Які порадите інтернет-магазини для купівлі якісних БДСМ-девайсів?

🐍 Ми повернулися в Україну з достатнім багажем девайсів і, поки що не планували заводити нові, тому я не вивчала це питання прицільно.
Мені прислали набір девайсів друзі з магазину "Тінь і Сонце" - мені сподобалося. Хороша якість, приємна шкіра, функціональні штуки.

Якщо ж серед читачів є ті, хто замовляв девайси і можуть порадити майстрів чи магазини - відпишіть будь ласка в коментарях.

🧐 Що робити, якщо у мене доволі рідкісний фетиш на латекс (маски, кетсьюти і т.д.). Фінансова складова не проблема, але пошук партнера із таким самим непідробним і в той же час некомерційним інтересом - справжній виклик. Мої колишні партнерки не те щоб не розділяли, проте не хотіли пробувати подібних експериментів, хоч я і готовий був купити речі на замовлення. P.S. я доволі молодий, якщо ще не юний (22 роки)

🐍 Насправді, фетиш на латекс не такий вже й рідкісний (хіба що мова про певний тип речей з латексу). Тому для початку я можу запропонувати пошук спільноти.
Конкретно по Україні я не знаю спеціалізованих ресурсів для кінкі-пошуку, але думаю не буде лишнім спробувати сайт Клуб "Насолода". Навіть якщо там ще немає групи любителів латексу, її завжди можна створити самостійно.
Також не лишнім буде зазирнути на Фетлайф. Там багато різних міжнародних спільнот і тому знайти потрібну буде не так вже й складно.

А що до партнерок, то тут треба усвідомити і прийняти, що специфічні вподобання звужують коло пошуку. Але це працює з будь якими запитами: подобаються тільки брюнетки, тільки білявки, високі, низькі, певний розмір грудей... Так само і з кінками. Тому насправді в цій ситуації потрібно лише запастися терпінням і шукати.

Від щирого серця бажаю удачі а пошуці. Я впевнена ти знайдеш людину, яка розділить твої інтереси.

🧐 Чи завжди БДСМ про біль? Бо я дума це радше про передачу контролю над собою в руки іншої людини, і біль може бути одним з елементів, але не є обов'язковим

🐍 Ні, не завжди. Основою БДСМ є динаміка обміну (передачі) владою. Зі мною, звісно, не погодяться "чорні мазохісти", а потім ще хтось і ще, але якщо я буду використовувати дисклеймери і уточнення, мені не вистачить і трьох стандартних дописів, щоб це все вмістити. Тому так, БДСМ - це про обмін владою і не завжди про біль. СМ - лише дві букви більшої абревіатури і певна складова частини практик.
Іноді здається, що біль головне, тому що його видніше. Про нього яскравіше пишеться і саме він викликає неоднозначні емоції. СМ ніби затьмарює інші практики і перекриває стосунки, хоча на мій погляд - дуже дарма.

🧐 Привіт! Плануєте ще дітей?
🐍 Привіт!
Так)

🧐 Не питання, хочу подякувати за канал в цілому. Періодично мені здається, що на мої періодичні бзики стосовно сексуальної та навколосексуальної взаємодії ніколи не знайдеться "покупець", але читаючи канал я розумію, що це питання пошуків, розмов, поступового поглиблення довіри і ще багато відвертих розмов. Деяким чином твій канал допомагає розбиратись у власних бажаннях і схильностях та знаходити їх романтичні втілення, якщо слово "романтичні" підходить до спільного кінку на зґвалтування, який я наважився реалізувати з коханою після прочитання каналу

🐍 Мені дуже приємно почути цей відгук. Я ціную кожне звернення і враження від моїх читачів, тим паче що останнім часом їх не дуже багато.
Дякую, що читаєш мене, дякую що пишеш. І дуже рада, що моє маленьке хобі виявилосятаким допоміжним.