August 20, 2022

Інтерв'ю з Наталі: "Я взяла собі за мету поширювати саме українську тему."

Розкажи трохи про себе

Наталі, Shamistic. 29 років. Я Садистка, Топ, Доміна, Праймал хантер.

Активно практикуючий тематик, автор тематичного каналу в тг, адміністратор жіночих тематичних та лесбі чатів, веду майстер класи з порки, плей-пірсингу, найфу, тілесних покарань, першої допомоги в темі, перфомер.

Канал: BDSM on lap/БДСМ на колінці

Чат для знайомств лесбі та бі дівчат України


Чому ти вирішила стати лікарем?

В мене половина життя пройшла в лікарнях. Я в них росла. Для мене це було особливе місце, майже другий дім. Я багато спілкувалась з мед персоналом. Мені цікаво було знати про мої болячки. Двічі мене повернули з того світу - дві клінічні смерті. От я і вирішила, що теж буду рятувати людей.

Крім того, я захоплювалась з раннього дитинства біологією, фізикою, хімією. В мене ломились книжкові шафи від атласів. Шкільний курс біології людини на 100% впевнив мене, що я закохана в медицину, бо в ній є знання, які пояснюють якщо не все, то майже все.

Як прийшла в БДСМ?

Можна сказати, що я і не була в ванілі. Мої перші експерименти почались у підлітковому віці. Знаєш, це коли дівчатка з хлопчиками на лавочках цілуються, за ручки тримаються та гуляють, а я свого "хлопчика" порю ременем по спині та дупі, караю його за те, що мені не подобається, даю ляпасів та кусаю. А в готичній тусовці вивчаю, що таке плей-пірсинг, та в без малого п'ятнадцять колю вперше двох дівчат, роблячи їм корсет з голок та лінточок.

Добре, що вже була ера інтернету. І я тоді змогла знайти інфо, яке ж в мене "відхилення", як воно називається, та що з ним робити. Та ще й потім в мене була подвійна вдача. Я знайшла тематика, та свого вчителя. З того часу мої тематичні знання здобувались не по крихтам з тирнету, а від вчителя, який і навчав мене на практиці.


Які твої улюблені практики? І чому?

Порка, плей-пірсинг, найф плей.

З флагеляції я починала свій шлях. Ця практика неймовірно разноманітна, за своєю метою. Багатогранність девайсів, різні техніки, різні зони взаємодії, різне сприйняття, та емоційний фон. Плей-пірсинг та найф для мене - це мистецтво писати картини кров'ю та болем.

А якими б практиками ти б не рекомендувала займатися нікому: ні новачкам, ні "досвідченим" тематикам?

Асфіксія - всі її види. Навіть диплом BLS (basic life support - навички серцево-легеневої реанімації) не врятують вас від можливості вбити людину, та сісти за це.

Медична освіта допомагає практикувати, чи, навпаки, зашкоджує (бо ти забагато знаєш)?

Не можна знати багато, а от мало - так. Я досі вважаю, що знаю менше, ніж мені хотілось, а тому - я вчусь весь час, і це стосується в т.ч теми. Мої медичні знання та навички допомогли мені в темі зрозуміти велику кількість механізмів взаємодій. Знання анатомії допомагають не нашкодити під час практик.

Приклад - те саме шібарі. Оскільки мені в мотузках подобається робити боляче, то я в першу чергу проштудувала атлас Сінельнікова, а саме розділ інервації на кровопостачання кінцівок. Знання фізіології, ендокринології, неврології, нейрофізіології, психології та психіатрії дозволили мені зрозуміти причини, та пускові механізми СЗС (стан зміненної свідомості).

Навички першої допомоги мінімізували погані наслідки практик, та надають впевненості моїм партнерам, що я їх якщо що, то врятую (посміхається) крім цього, знання допомагають мені шукати нову інформацію, та не вестись на інфовкиди невігласів, в яких альтернативна анатомія та фізіологія людини - (сміється).

Багато чула, що соромно звертатися за професійною допомогою, якщо під час сцени була отримана травма, або якщо на тілі є якісь сліди. В моєму особистому досвіді (як пацієнта) - зазвичай лікарям все одно, і цим я заспокоюю і себе, і тих хто в мене подібне питає. Але буде цікаво почути думку "зсередини".

Зараз існує багато БДСМ та ЛГБТ+ френдлі лікарів, та ми йдемо активно в толерантну до всього медицину.

Лікар - це спеціалст, який допомагає людям. Він не має права хоч якось засуджувати пацієнта, як мінімум, відкрито. Більша кількість лікарів не згадає вашого імені та обличчя, коли ви підете з кабінету. Але можуть запамятати цікавий випадок (як в моїй практиці 1.5л бутилка в чоловіка в прямій кишці).

Не треба соромитись звертатись за допомогою, та не брешіть лікарям. Нам важливо знати правду, задля вашого здоров'я. Зволікання та сором можуть призвести до невиправних наслідків. Максимально, на що ви можете себе наразити, якщо лікар чуйний, це на питання, чи не є ви жертвою домашнього насильства, чи потрібна вам домога? І чи не хочете ви звернутись до поліції.

Саме така ситуація трапилась особисто в мене, на прийомі в гінеколога. В мене партнери праймали, та дуже інтенсивно зробили мені кусь за стегна. Від лобка до коліна - гематома. Гінеколог дала мені телефон довіри, фонд боротьби з насильством в сім'ї, та перепитувала, чи не катує мене чоловік (посміхається).


Відволічемось від медичної теми, і перейдемо саме до Теми. З чого б ти радила починати новачкам?

Із знайомства з комьюніті. Із теоретичних матеріалів. Походів на семінари, лекції, та майстер класи. Походи на безпечні вечірки.

А які заходи, на твою думку, варто відвідати?

Я завжди окремо ставлю заходи Юлії Васильєвої на перше місце. Для мене її FDP (fetish dance party) та шібарі лаунджи знаходяться на першому місці в плані організації, безпеки, перфомансів, атмосфери.

Я полюбляю квартирники, де можна зустрітись малою теплою, вже знайомою та не дуже кампанією. В цьому плані я полюбляю квартирники в ROAN Studio. Раніше їх проводила Ксенія Lynx, зараз Maimynko.

Ось планую поїхати на квартирник до Запоріжжя, до своєї подруги Ліни. Завжди чую лише позитивні відгуки про їх події, але не мала змоги відвідувати.

Львів, посиденьки в Нати Шторм. Центр тематичного життя західної частини України. Там же й прекрасний рігер Астра.

До війни я дуже полюбляла Харків, та заходи Rope Space. Це мій особистий перевірений список оргів та вечірок, де я відчуваю вільний та безпечний простір.


В тебе є тематичний канал. Чи ставила ти якусь мету, коли його заводила? Чи тобі здається, що ти її досягла-досягаєш?

Мені кинули ідею подруги створити цей канал, щоб була можливість прочитати моє занудство, та опція перекидати це занудство іншим (сміється). На початку, він був створений для півсотні людей. Більше мети в мене не було.

Вже далі, коли я почала дивитись тематичний контент в тг, особливо думки "експертів", і мене від цього нудило (особливо, через те, що в українському тематичному просторі переважає руснявий контент). Я взяла собі за мету своїм каналом поширювати саме українську тему.

Крім того, надавати справжні знання з теми, а не вигадувати якусь фігню. Майже кожна моя стаття на каналі -то кропітка праця. Коли ти дістаєш знання зі своєї голови, перечитуєш свої підручники з медичного, знаходиш англомовні наукові дослідження, та накладаєш це все на свій досвід. Ще й намагаєшся все це перекласти на нормальну, людську мову (посміхається). Ну, і так вийшло, що я вірю, що ті ж самі статті з техніки безпеки допоможуть комусь не нашкодити партнеру, та підвищать якість тематичних знань в ком'юніті.

Як гадаєш, тематики відрізняються від інших людей?

І так, і ні.

Все ж таки в тематичній спільноті переважає кількість інтелектуальних, емоційних, емпатичних та цікавих людей. Мені набагато легше спілкуватись з тематиками, ніж з ванільними людьми. В тематиків ширший погляд на світ. Це допомагає задавати питання, розвивати суспільство, навіть в мікроформаті. В тематиків великий розмах творчості. Але, тематики з тієї ж плоті та крові, як і усі не тематики. Не привієльовані особи, з блакитною кров'ю. Так само зустрічаються в виборці люди-гівнюки (смїється). Так само живуть, відчувають, займаються буденним, сваряться, сексяться, народжують дітей, і т.д.

Як ставишся до такого явища як "психотерапевтичний" БДСМ, коли за допомогою практик пропрацьовують травми чи подають екшени, як щось, що допомагає поліпшити психічний стан?

Негативно. Хоч сама цим грішу. На мою думку, подібним має займатися людина з медичною освітою, бажано вищою, з дипломом психотерапевта, або психіатра.

"Голова - объект темный, и не изведанный".

Саме робити з БДСМу психотерапію - це нонсенс. Але є і позитивний момент. Психіатри та психотерапевти не забороняють, та підтримують тематиків практикувати БДСМ, як можливість вивільняти енергію, отримувати позитивні емоції. Але це під наглядом спеціаліста, під час психотерапії, та з медикаментозною підтримкою нозології, яка в людини. Здебільшого, спроби замінити психотерапевтра практиками кінчається погано, і може призвести до поглиблення травм, або нового списку

Чи є щось в БДСМ-тусовці, що тобі не подобається, або навіть дратує?

Так. Іноді є відчуття зміїнного кубельця, та як кажуть "homo hominis - lupus est", або людина людині - вовк.

Це не поширений випадок, війна показала, як тематична спільнота вміє гуртуватись, але окремі туси саме так один на одного шиплять, як в кодлі (посміхається).

Мені не подобається перейняття традиції расеянської теми. Коли партнерів сприймають як м'ясо, або одноразових, бо лопата поряд. Дякуючи зусиллям освітніх тематичних заходів, це не вважається нормою, зустрічається рідко, та засуджується.

В мене люто горить від системи віктімблеймінгу, та покривання. Коли низ стає жертвою насильства, яке прикривають Темою, або отримує проблеми зі здоров'ям після практик, то мало хто готовий стати на захист постраждалого. Якщо це ще й трапилось з "іменитим" тематиком, корифеєм, а бо як в нас кажуть "старічком" - то в старічка може ще вистроїтись армія захисту, та нападу на постраждалого. Старі тематики мають боротись зі злом, а не приєднуватись до нього.

ДУЖЕ бісить шлях надмірної сексуалізації, та як я це незиваю кінкоалізації тематичної спільноти. Тут все просто. Тема може бути продуктом, та статтею прибутку. Що краще за все продавати в цьому контексті? Секс. Та нажаль, я не бачу в цьому продукті якості - безпечності, культури згоди. Крім того, що за ті самі публічні заходи із сексом можна отримати статтю, так ще й більша кількість насильства у тих випадках, про які я знаю, була пов'язана саме із сексуальним насильством, під прикриттям теми. І перша частина бісячого призвела до другої. Поява секс-коучів, мегакрутих психологів, гуру БДСМу, які маючи дай боже рік досвіду в чомусь готові весь світ навчити своїй дурні. Що флог то макаронінка, член - то м'яз, мазохіст має терпіти біль, захльости це ок, бити по ниркам/вухам/шиї/під колінами/підмишками - це ок. І на фоні всього цього, зневажливе відношення до серьзного навчання -"не вчить нас як трахатись"(с)

Ти багато говориш про ру-тему, протипоставляєш її українському БДСМ. На твій погляд чим найбільше відрізняються дві спільноти?

В український темі є відчуття молодшого брата, та спроби наслідувати старшого, через комплекс меншовартості.

Менше комюніті, менший розмах вечірок та інших заходів, менше відомих майстрів, менше пихатості, менше людожерів в спільноті.

Як гадаєш, чи потрібена укр-темі публічність і розголос? Чи варто виводити БДСМ з сірої зони?

Мені важко однозначно відповісти тобі на це питання, бо в мене немає чітко сформованної про цю ситуацію думки. Я одночасно за, та проти.

Вузькість тусовки - то є захист людей. Це про довіру, про приватність, про фейс-контроль, про список неадекватів. Це плюси закритості укр-теми. Розголос та пубдічність викличуть приток людей, бо це буде мейнстрім.

Пригадай ситуацію із 50 відтінками сірого. (О, так, я пам'ятаю! - Змійка) Скільки гешефту зібрали секс шопи на БДСМ стафу. Відсоток адекватних людей, та саме тематиків в цьому потоці буде мінімальний, бо статистична вибірка - жорстока ти курва. Це порушить і приватність, і безпечність ком'юніті. Ще й не забувай, що в нас гомофобна, та трошки таки скрєпна країна. Гарантую, що може розпочатись полювання на відьом. Тобто, оті скрєпні активісти почнуть плюндрувати усе, що пов'язане з темою.

Але закритість системи має мінуси. Мінімальне оновлення складу. Відсутність притоку свіжої крові. Одноманітність. Тут потрібні виважені кроки на межі, щоб не зруйнувати старе та добре, та побудувати нове та добре.

Як гадаєш, які в укр-Теми перспективи на майбутнє?

В нашої спільноти величезні перспективи розвиватись своїм шляхом. Я раніше казала, що не розумію спроби ком'юніті розвиватись по кальці расеянської, або европейської теми. В нас є самобутність, яку ми можемо реалізувати, поєднавши позитивне із інших національних особливостей БДСМу.

Навіть зараз відчутно, як українська тема кенселить расеян, та їх людожерські патерни. Як збільшилась кількість україномовного контенту. Зросла кількість українських тематичних заходів, де наші майстри лідують. Крім того, наші тематики зараз розкидані по світу, і здебільшого, за них не соромно Що з'явилось бажання розвинути саме укранську школу БДСМу.

Фотографії з особистого архіву Наталі.

І давай закінчимо традиційними двома питаннями, які питають в абсолютно-абсолютно всіх (не будемо порушувати традицію).

Як бути, якщо людина цікавиться БДСМ, а її партнер не хоче/боїться/засуджує ці інтереси? Чи є шанс у таких пар порозумітися?

Я не можу дати тут 100% дієву пораду, або настанову. Всі особисті випадки дуже індивідуальні.

"Ми не знаємо кінця ціїє історії."

На мою думку, тільки пояснювати важливість своїх інтересів, намагатись показати їх в позитивному руслі, спілкуватись. Шанс є завжди, тільки відсоток його - різний. В нас завжди залишається вибір. Чи консенсус, чи інший партнер, крім постійного, чи взагалі інший партнер.


Як гадаєш, чи настане час, коли суспільство перестане косо дивитися на БДСМ і можна буде спокійно говорити про свої бажання?

Так. Ми вже до цього йдемо.

Великий крок, це виключення БДСМ з МКХ 11. Це поступове впроваждення естетики БДСМу в інфопросторі. Це позитивний погляд на БДСМ психотерапевтів та психіатрів.

Були часи, коли гомосексуальність вважали психічним захворюванням, та лікували електрошоком. І от, пройшло близько п'ятидесяти років, і навіть в нашій країні винесли на розгляд питання про оформлення громадянського партнерства, для одностатевих пар. Ми рухаємось вперед, але повільно в цих питаннях.

Так само і з БДСМом. Все потрохи, але буде (посміхається).