September 29, 2023

Пластикові трубочки і хуйовий переклад за двісті доларів

Я спочатку хотіла вам добірне принести, ну знаєте, прям все щоб не скрінити, але добірне там тупо все.

"Підвищиш лібідо до небес для корекції оргазму"

Кхм... Давайте так.
Лібідо - це, якщо грубо, статевий потяг. Тобто бажання зайнятися сексом.
Оргазм - це, знову ж таки дуже спрощено, фізіологічний стан, одна зі стадій статевого акту.

І типу... ЩОООО?!
Підвищити свій статевий потяг, щоб скоригувати свою реакцію?

А може краще:
Підвищити своє бажання танцювати, щоб скоригувати свої рухи.
Підвищити свій апетит, щоб скоригувати смак їжі.
Підвищити свою сонливість, щоб скоригувати якість висипання.

Окнорм, так це і працює звісно.

"Яскраві регулярні оргазми"

Так. Вправи для м'язів тазового дна можуть покращити ваші оргазми. Так, вони скоріше за все їх і покращать, це дійсно так працює, перевірено мною на практиці.
Але обіцяти регулярність? Ну... Я б побоялася, якщо чесно. Оргазм не тільки від м'язів залежить. Навіть не стільки - забагато супутніх факторів, які тільки м'язами не обмежуються.

"Станеш жрицею любові в сексі (навчишся робити мінет вагіною)"

Блядь, мені відео треба знімати. Я б зараз таких фейспалмів наробила... Мені було шістнадцять, коли я писала тексти на продаж, і навіть тоді не дозволяла собі таких всратих пасажів. Жрицею любові в сексі. Жрицею любові. В сексі.
"Повія в ліжку, хазяйка на кухні" - я не можу просто.
І ще й цей мінет вагіною. Дався їм той мінет взагалі. Наче більше жодної секс-практики прикольної не існує! Все, що супер класно - все мінет.
Давайте запам'ятаємо одну просту істину: мінет - це мінет. Феляція. Ротом, ага. Все інше - не мінет. Чисто за визначенням. І щоб ви там вагіною не робили - це буде добре, може навіть неймовірно, але не мінет. Опля!

"Отримаєш жіночу привабливість"

Оп-па! Курси про дихання маткою увійшли в кімнату. Щось мені згадалося старезне відео в якому вчили стискати піхву, дивлячись чоловікам в ліве око, щоб викликати у них сексуальне бажання.
Типу... ви це серйозно?! Як, як це пов'язано? Чому? За що?
Добре-добре, припустимо, жінка зробить оці вправи, стане впевнинішою в собі і тому привабливішою, але... блядь! Ну що це за хуйня?!
У пропозиції з'їсти моркву для отримання жіночої привабливості і то сенсу більше - там хоча б каротин є!

"Вирішиш або запобіжиш проблем з жіночим здоров'ям (опущення, стресове не тримання, повітря в піхву)"

Аааааааааааааааааааааа! Знайдіть собі копірайтера! Хоча, блядь, я знаю чому тут такий всратий текст! Бо на це інфоциганське лайно ніхто нормальний працювати не хоче!
Опущення, любі мої, нажаль лікується тільки хірургічно. Що до профілактики - так, можливо знизити ризик вправами Кегеля, але саме знизити ризик.
Стресове нетримання на те й стресове, що проблеми тут у голові, а не в м'язах. І поки не приберете причину стресу - хоть зазатискайте собі сечовий міхур, нічого не зміниться.
А от повітря в піхві, сонечки, з'являється не стільки від слабких м'язів, а тому що піхва, ви не повірете! це така пола трубка. І при розслабленні цієї трубки від оргазмів, при активних рухах членом, а також в усіх положеннях, коли жопа опиняється вище голови, в цю трубку потрапляє повітря. І це абсолютно нормально!

Але це ще не всі охуїтельні обіцянки! Крім усього перерахованого вище, нам обіцяють бонус!

"Тонку талію і плоский живіт"

ПлАский! ПлАский живіт! Я розумію, прогнали через гуглтранслейт, але що, жодної людини вичитати не знайшли? Це просто неповага до ваших клієнтів!
Окей. Вправи для м'язів тазового дна дійсно підтягнуть м'язи, але худнемо ми лише на дефіциті калорій, тому сорян ніякого уплощення живота і зменшення талії від самих тільки мінімальних вправ. Це тупо замануха й інфоциганство.

"Гарний настрій і море енергії не залежно від (Пі-Пі-Пі) обставин"

Що? Ні, не так. ЩО БЛЯДЬ?!
Що це за "пі-пі-пі"? Хтось обісцявся? Чи це так сором'язливо приховали натяк на повномасштабне вторгнення? Дуже, блядь, цікаво.

"Свіжий колір обличчя"

Їжте кожен день одну моркву і одне яблуко і це буде впливати на ваш колір обличчя набагато краще.


В мене сил вже нема на цю їбатню реагувати, а ми тільки почали!

І дійшли до двох рівнів навчання. Перший "Учениця" і тут нам обіцяють:

1. Колективним розумом ми здогадалися, що мова йде про Musculus elevator ani - м'яз підіймач анусу, і цибулинно-губчастий - musculus bulbospongeosus. А от що таке "за куприкової" не зрозумів ніхто. Підозрюю, що й автори теж.

2. По змісту нічого не скажу, крім - "а нахуя?" але якщо комусь хочеться таким займатися - вперед, які проблеми. А от по формі... "пам'ятайте, флейта і все таке".

3. В мене від не співпадаючих відмінків скоро почне око сіпатися. Хоча, навіть якщо на це забити, які такі життєво-важливі техніки? Життєво-важливо дихати, їсти, пити і спати. Все. Не треба ось це пиздунькать, шо без вакууму і життя-то немає.

4. ЩО? Оргазм спини, я їбала. Це коли в тебе хребці хрустять і старі зажими масажист розминає чи що? Чи коли нарешті спинальна анестезія під час переймів починає діяти (оце блядь оргазм спини, інфа сотка). Вигадають хрінь якусь, щоб по дорожче продати і сидять задоволені.

5. Боюсь, звісно уявити, що там за вправи з такою рекламою. Але по факту претензій не маю. Здається перший раз за весь огляд, лол.

6. Сподіваюся, що не "дихання маткою".

7. Постава це в цілому непогано, але яким боком вона відноситься до інтимного фітнесу... Таким же як і оргазм спини, мабуть. Запихнемо всього побільше, щоб замануха хороша вийшла.

8. Просто. Знайдіть. Копірайтера. Хоч поганенького. Молю.

9. Сука. Треба викарбувати велетеньскими літерами: груди збільшуються лище в двох випадках:
а) імплантами,
б) при збільшені ваги в середньому на розмір кожні десять кг і то це вилами по воді писано!
Все. Все. Все! Фізичні вправи на грудні м'язи можуть їх мінімально підтягти і трохи візуально збільшити за рахунок власне росту м'язів, але не збільшити самі залози!
Нема таких речей, які б магічним чином збільшили груди, як би сильно не хотілося (Крім пуш-апу. Пуш-ап працює завжди, але не думаю що ці курси саме його мають на увазі). Не треба обіцяти хуйню, яку чисто фізіологічно неможливо виконати.

10. Я не знаю, що там за фітнес вправи, хоча уявляється мені лише треш, угар і содомія. Тому на цьому пункті просто піду тихо вити в куточку.

Якщо ви думали, що це все, то ні... Нас ще чекає рівень "Фахівець":

1. Я знаю, що таке ця хвиля животом, навіть вмію її робити і для цього не потрібні дванадцятигодинні курси. Серйозно - одне відео на ютубі і ви багіня.

2. Чомусь мені уявляється дитяча гра "Море хвилюється раз..." За що? Чому я це читаю?.. Трохи серйозності - так, це теж можна зробити, ні, зовсім не складно - достатньо наполегливості. Щоб було простіше, можна додати кульки.

3. Аааааааааааааааааааааааа! Це, блядь, для цього обіцяють подарувати трубочку.

4. Пішла ридати. Давайте так. Якщо ви знаєте нахуя ці наулі робити під час сексу - напишіть в коментарях. Поки що це звучить як повна хуйня, яка ще й позбавть вас приємного розслаблення в процесі.

5. Стиснення передньої стінки піхви. В мене очі неконтрольовано закочуються від кожного пункту, а тут я взагалі свій череп хвилин п'ять з середини роздивлялася. Я навіть не знаю як це знущання над фізіологією коментувати. Це ж просто... просто... блядь, ну нахуй, я не можу, пиздотня яка.

Сука. Я не просто в шоці. Я зла як сотня чорних мамб, яких дуже невчасно вигнали з кубла.

Дванадцять занять по 50(!) хвилин. Що там ту годину робити? Стільки часу саме тренуванням приділяти шкідливо, тож виходить хвилин тридцять про щось пиздять? Підозрюю, що про дихання маткою і розкриття чакр. Але якщо це все все ж таки тренування... То ну, поздоровляю, це не покращення здоров'я і сексуального життя - це дуже небезпечна хуйня, робити яку я б сильно не рекомендувала.

І знаєте, що ще? Жодного, жоднісінького натяку на те, що перед тим, як придбати курс, треба спитати в гінеколога чи немає гіпертонусу м'язів. Бо з гіпертонусом ніякого інтимного фітнесу робити не можна. Але хтось про це згадав? Звісно ж ні. Треба ж свій курс усім підряд втюхати.

Зате тренажер і пластикова трубочка в подарунок.

Тут мабуть ще треба щось сказати про необхідність завести трусики з розрізом і парео, але мене ця інфоциганська маячня вже до трясучки довела, тож просто самі подивіться.

Блядь, я просто не знаю як закінчити. Який висновок робити. Просто...

Фу.