March 7, 2023

                     Запорізька Січ

Якось ми з сім'єю вирішили поїхати на Хордову Січ.
Тому що було літо і ми сиділи вдома постійно і вирішили туди поїхати.
Поїхати було не складно але треба було обміркувати план наших дій.

Коли ми обдумали план наших дій то ми вирішили поїхати.
Мама мені казала що Січ непросте місце, це місце де жили люди які воювали
за нашу землю. І завжди були вільними. Я ніколи не бачив
цю січ тому мені дуже цікаво було її побачити. Я всю дорогу тільки
запитання і ставив, а що там буде? а там справжні козаки? Ну, ви зрозуміли
ці питання були дуже дурними.

Коли ми прибули я бачив все на власні очі та це все було зовсім інакше не як я собі являв. Він був схожий на замок але дуже красивий. Ми зайшли всередину, і побачили як раніше жили козаки. І що просто приголомшливо було. Багато коней бігало такі гарні були. Особливо багато козаків виналядили як справжні. Там міст міст що піднімається за допомогою канату.

Мені дуже сподобалося там відпочивати. Там було дуже весело, і якщо хочете відпочивати з сім'єю як зробив я то роблю вам піти на хортицю Січ. Побачите багато різних видів і козаків, побачите як вони жили свого часу, і побачите коней. Але все інше говорити не буду щоб ви приїхали самі і все побачили. Ну, що хлопці до нових зустрічей.