December 27, 2020

Blondynka i technologie -słuchawki


Blondynka i nowe technologie. Odcinek 1.
https://bit.ly/2KUUjl5

Zamówiłam słuchawki bo upolowałam kupon sprzedawcy i czerwony kupon Aliexpress 11.11.

Pomyślałam, że będę mogła słychać muzyki lub audiobooków gdy dziecko śpi, lub gdy dzieci mają gorszy dzień mogę włączyć sobie relaksacyjną muzykę neutralizujace piski i histerie.

Bezprzewodowe słuchawki w pudełeczku, super pomyślałam :)

Zamówiłam 11.11 a 25.11 już były u mnie.
Otworzyłam pudełko i jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się że to pudełko to baza do ładowania słuchawek 🤪

Wcisnełam przycisk i słuchawki zaświeciły, już byłam zachwycona, ale uznałam że oprócz światełek muszą mieć jakieś inne funkcje, więc sięgnęłam pełna lęków po instrukcję i co? 3 proste kroki i słuchawki działają 🎉🎉🎉🎉

Grają pięknie. Zasięg maja bardzo fajny. Spacerując po salonie, zasięg się nie urwał :) polecam :) Czy zamówiłabym je w cenie regularnej? Z pewnością tak :)
Ależ jestem teraz trendy :D