December 27, 2020

Plisowana spódnica - recenzja

Przepiękna spódnica💚
Link: http://got.by/4ft7zn
Dostawa : 2 tygodnie

Może zacznę od koloru, który jest fenomenalny!
Piękna nasycona szmaragdowa zieleń 💚
Miałam ją na sobie tylko parę razy a za każdym razem byłam pytana skąd taka piękna spódnica.
Teraz materiał i jakość.
Tkanina jest aksamitna z wierzchu i wygląda naprawdę elegancko i luksusowo. Zapachu nie było żadnego, jakość świetna.
Rozmiar uniwersalny, szeroka gumka jest dość elastyczna, więc naprawdę uniwersalna.
Spódnica będzie dobra też na osoby wysokie.
Ja mam 177cm wzrostu i na sięga mi do linii kolan :)
I co jest nie bez znaczenia przy plusach, plisy się nie gniotą i nie wymagają prasowania.

Ze względu na świetną cenę i fenomenalną jakość zamówiłam sobie jeszcze 2 kolory :)

Polecam 💚💚💚