August 20, 2018

Не такий як всі.

Відмова від алкоголю, сигарет, наркотиків та іншої гидоти дозволяє людині жити в реальному світі, без рожевих окулярів. Тверезо дивитися навколо, вдихати справжні запахи, черпати натхнення, що не відключаючи свідомість. Це як проковтнути пігулку з фільму "Матриця" і побачити реальний світ. Світ в інших тонах і фарбах, але справжній, а не вигаданий.

Мене часто запитують "общечеловеки", а як ти розслабляєшся?

Мало того, що ці не сильно обтяжує себе люди і так живуть в розслабленому стані, так їм ще й обов'язково "розслаблятися".

Я ж розслабляюся, усуваючись від повсякденного побуту в нестандартній обстановці і навантаженні. Я працюю в спортзалі до знемоги, розслабляючись від болю в м'язах і свідомості того, що став трішки сильніше. Я розслабляюся в мальовничих природних красу, далеко від людей. Я розслабляюся за чашкою чаю в компанії таких же, як я, чужих цього світу людей, але стоять на голову вище середньостатистичної людини. Я розслабляюся з цікавою книгою, яка розширює мій кругозір, відкриваючи нові грані цього світу, не помічені мною раніше.

Жити на хрестах не складно, в цьому немає нічого надприродного. Хоча інші і дивляться на мене, як на інопланетянина. Зате я точно можу сказати, що людина, нездатний подолати свої слабкості, не має ніякого морального права повчати або вказувати іншим.

Слабкість всередині людини, і неможливо нормально налагодити своє життя, не упорядкувавши свій внутрішній світ, що не перемігши свої слабкості. Можу сказати, що я з прямої лінії вже не зверну, тому що скуштувавши солодке, гіркого вже не захоче.