Інтерв'ю
September 30, 2020

Євреї та Середньовіччя Влади Самойлової

Автор Jane Heartless

Оце Влада)

Почнемо з традиційного питання: як ти почала займатися історичними танцями?

Почала абсолютно випадково. Знайомий знайомого запросив мене на бал до рольовиків і, звісно, на заняття перед ним. Мені сподобалася ідея синтезу танцю та історії і після балу я стала шукати людей, які займаються цим більш поглиблено. Так я опинилася в Джойссансі)))

Чому вирішила викладати танці в Джойссанс, а не залишилася «вічним студентом»?

Від безвиході😅 На той момент вже другий викладач залишав Джойссанс і потрібно було вибирати: або ми всі розбіжимося, або взяти викладання в свої руки. Хоча просто танцювати і ні за що не відповідати набагато веселіше🙃

Трохи ренесансних танців)

Я не люблю ренесансні танці. Доведи мені в декількох словах, що вони веселі.

А ось це найскладніше питання... Я ось цибулю сиру не люблю, доведи мені що сира цибуля - це смачно! Скільки людей стільки й вподобань. Особисто мені подобається цей період всесвітньої історії (зі своїми жахами і захопленнями. Втім, як і завжди). Подобається, що танці соціальні - дама може запросити кавалера, танцювати з дамою, танцювати втрьох, вчотирьох, величезною компанією. Подобається музика, під яку ми танцюємо. Подобаються танцювальні рухи цієї епохи. Так що нікого насильно на свою темну сторону не тягну, але пам'ятайте: у нас є пєчєнькі!😏

У тебе винятковий акторський шарм! Наскільки він важливий в танці?

За шарм дякую! Танці цього періоду передбачають наявність театралу, хоча б мінімального. Ось за що я не люблю спортивно бальні танці - як приклеють дитині широку посмішку до обличчя, так і танцює з нею весь час. Зустрічала таких і на історичних балах - фальшива посмішка, а в очах повторення схеми😔

Правда ж, неперевершена акторська гра?)

Народщина чи історичка?

Більшість придворних танців народжувалися спочатку в народі, а багато згодом в народ йшли. Це питання на ряду з: права чи ліва рука? Обидві, звичайно!

Чи шиєш сама собі костюми? Як створити костюмний образ, якщо не вмієш шити?

На жаль (а може і на щастя), я не шию історичні костюми. Віддаю перевагу тому, аби довірятися професіоналам.

Костюм - це частина образу. Дрібні аксесуари, зачіска, прикраси. Часом кежуал можна перетворити у вінтаж за допомогою таких ось деталей. Але якщо пірнати глибше в історію - без костюму, пошитого за правилами і силуетами відповідної епохи не обійтися.

На балу "Тюдори: Реформація"

Здається, це головне питання на сьогодні - в тобі є єврейське коріння?

До недавнього часу була впевнена, що в мені немає ні краплі єврейської крові. А потім під час спілкування з родичами дізналася, що моя прабабуся по батьківській лінії під час Першої Світової Війни працювала в госпіталі сестрою милосердя. Там познайомилася з пораненим офіцером. Вони полюбили один одного і вона вийшла за нього заміж. Так ось, офіцер цей був за національністю євреєм. Так що можна сказати, що моя любов до єврейських танців - це генетика😂 Хоча я спочатку полюбила їх, а вже потім дізналася цю історію.

З живим Леніним)

Розкажи про свої хобі окрім танців? Знаємо, що займаєшся рукоділлям!

Роблю ляльок, валяю з шерсті, плету з бісеру, ліплю із пластики, займаюсь декупажем😌. Величезне задоволення отримую, коли мої "штучки" подобаються людям, приносять їм радість.

Одна з ляльок, зроблених Владою. Симпатична, чи не так?

Буквально кілька днів тому була річниця Французької революції. Ти поціновувач історії, як ти оцінюєш цю подію?

Дуже складно оцінюю. Без таких ось струсів, суспільство, що зупинилося в розвитку не може йти далі. Але стільки крові, стільки жорстокості, стільки нелюдяності! Не дарма китайське прокляття звучить як: "Щоб ти жив в епоху змін!"

На завершення: яке твоє життєве кредо?

Роби що повинен і будь що буде. Але роби це із задоволенням!

І на десерт: три речі, які допоможуть тобі вижити в Середньовіччі?)

Мішок грошей, власний замок, своя гвардія. Але це теж не гарантія😂

Тож крокувати у Середньовіччя треба з гордо піднятою головою)