October 30, 2020

ROB HALFORD каже, що його співпраця з NERGAL'ом «виразно відбудеться»

Вокаліст JUDAS PRIEST Rob Halford каже, що співпраця між ним і фронтменом BEHEMOTH Adam'ом "Nergal" Darski «виразно відбудеться».

Halford вже давно говорив про бажання попрацювати над блек-металевим альбомом, і перші переговори між ним і Ihsahn'ом з EMPEROR почалися ще в 2006 році. Зовсім недавно Rob заявив, що зустрів Nergal'а і сказав лідеру BEHEMOTH, що любить його музику і висловив зацікавленість в можливій співпраці.

У новому інтерв'ю з Еліотом Фулламом з Little Punk People на питання про те, «чи можливий все ще його" джем "» з Nergal'ом, Halford відповів наступне:

«Я дуже люблю Nergal'а. Він такий лютий. Він на своїй хвилі, і я дійсно захоплююся цим. Це щось таке, що завжди існує, - знаєте, ця штука з нереалізованими бажаннями. Це є в моєму списку справ, які я хотів би здійснити, як би ви це не називали. Це виразно відбудеться. Що стосується мене як співака, то я завжди захоплювався таким виконанням - тим, як Nergal використовує свій голос. Так що в один прекрасний день буде дует Nergal'а і Метал-бога. Це має статися ».

Два роки тому Nergal сказав, що відчув себе «сюрреалістично» і «дивно», дізнавшись, що Halford є шанувальником BEHEMOTH:

«Я відчуваю себе задоволений і удостоєним честі. Я зустрічався з Rob'ом пару раз. Взагалі я можу розповісти історію про те, як я зустрів його вдруге. Це було останнє шоу SLAYER [в турі по Північній Америці], і ми просто бігали з кімнати в кімнату, підписуючи один одному плакати, сувеніри на пам'ять та інше. Я просто увірвався в кімнату SLAYER, навіть не постукавши в двері, тому що весь день був хаотичним. Я входжу в кімнату, а там тихо. Там близько 10 осіб - всі учасники групи SLAYER - і Kerry King [гітарист SLAYER] стоїть поруч з Rob'ом Halford'ом, і вони щось дивляться, тому там тихо. А я такий входжу в кімнату і кажу: "Вибачте". І вийшов. А потім я такий: "Ось лайно. Блін. Увійду-ка я знову". І я знову увійшов, просто прикинувшись, що все це природно для мене. "Привіт як справи?" І я підійшов до них, щоб привітатися з Rob'ом, і Kerry сказав: "Так, ми просто дивилися кліп, в якому ти виконуєш з нами пісню SLAYER. Це круто". Я був вражений. Мені це подобається. Це приголомшливо.

Спасибі, Rob. Спасибі, що ти Бог Металу, і спасибі, що підтримав ... Ну, знаєш, маленьку рибку. [Сміється] ».