May 28, 2020

Мен отбасымның – тұңғыш баласымын ...

№2 сабақ

Жаңа сөздер


ОТБАСЫ ТУРАЛЫ ВИДЕОНЫ КӨРУ ҮШІН МЫНА ЖЕРГЕ БАСЫҢЫЗ

1-тапсырма. Сурет пен сөзді сәйкестендіріңіз

Үлгі: ДОМ - ҮЙ


Оқылым. Берілген мәтінді оқыңыз. Аударыңыз

Менің отбасым үлкен. Менің отбасымда алты адам бар. Олар – атам, әжем, әкем, анам және қарындасым. Менің атамның аты – Жарас, әжемнің аты – Алма. Олар – зейнеткер. Әкемнің аты – Қайрат. Анамның аты – Айгүл. Менің атым – Айдос. Қарындасымның аты – Жанар.

Мен отбасының тұңғыш баласымын. Біз Жанар екеуіміз ағалы-қарындастармыз. Жанар менен екі жас кіші. Ол – отбасының кенжесі. Екеуіміз де денсаулық саласында жұмыс істейміз. Біз Қарағанды медицина институтын бітірдік.

Біздің ата-анамыз да дәрігерлер. Анам – бала дәрігері де, әкем – дәрігер терапевт. Туыстарымыз бізді дәрігерлердің отбасы дейді.


2-тапсырма. Дұрыс-бұрысын белгілеңіз


ГРАММАТИКА


3-тапсырма. Берілген сөздерге иелік форманың жұрнағын қосыңыз

Ақсақал _____________ Қарындас _____________

Ағай ________________ Бойжеткен ____________

Апай ________________ Әріптес _______________

Інішек ______________ Емхана _______________

Шаштараз ___________ Ғимарат______________


4-тапсырма. Үлгі бойынша жазыңыз

Нұржанның ата-анасы - Ата-ана Нұржандікі

Әкемнің жұмысы ______________________________

Әріптесімнің кабинеті ______________________________

Жомарттың компьютері ______________________________


5-тапсырма. Қос сөздермен сөйлем құраңыз

Керекті сөздер: ата-ана, бала-шаға, ағалы-інілі, тарс-тұрс, жалт-жұлт, бүгін-ертең.

1. Менің ата-анам ауылда тұрады.

2. ____________________________________________________________

3. ____________________________________________________________

4. ____________________________________________________________

5. ____________________________________________________________

6. ____________________________________________________________


6-тапсырма. Төмендегі қос сөздерді сәйкестендіру

бала жұлт

тарс қарта

жалт кешек

ыдыс шаға

қазы тұрс

киім аяқ


7-тапсырма. Берілген сөйлемдегі сандарды әріппен жазыңыз

1. Менің жасым 37-де. Менің жасым отыз жетіде.

2. Маған 1000 бірлік салып жібере аласыз ба?____________________________________

3. 22-наурызда наурыз көже дайындалады. ______________________________________

4. Білім беру орталығы – 125. ___________________________________________________

5. Дүкенде 400 кітап бар. _______________________________________________________

6. Нанның бағасы 75 теңге. _____________________________________________________

7. Атамның 550 шақты жылқысы бар. ______________________________________

8. Орамалдың бағасы 950 теңге. ________________________________________________


Берілген сұрақтарға жауап беріңіз

-          Сіздің әкеңіздің аты кім?

-          Кім үйдің тұнғышы?

-          Сіздің анаңыздың аты кім?

-          Сіздің отбасыңыз қандай?

-          Отбасыңызда қаншаусыз?

-          Кім үйде жалғыз бала?

-          Қанша балаңыз бар?

-          Қос сөз дегеніміз не?

-          Қос сөздер нешеге бөлінеді?