November 6, 2020

Uzaktan Eğitim Yazılımı

Uzaktan eğitim yazılımı konusunda arayış içerisinde iseniz eğer, doğru yere hoş geldiniz. Çeşitli kurum ve kuruluşlar, okullar, eğitim almak isteyen kişilere, öğrencilere uzaktan eğitim yazılımları sayesinde eğitim verebilmektedir. Online eğitim yazılımı ile eğitim almak isteyen kişiler, Dünya’nın neresinde olursa olsun, internete bağlı bir cihaz aracılığıyla eğitime kolay bir şekilde katılabilir. Buna imkan sunan sitelerden bir tanesi ise uzeportal.com olarak bilinmektedir.

Uzaktan Eğitim Yazılımı / Uzeportal.com

Kısacası uzaktan eğitim, adından da anlaşılabileceği üzere fiziksel bir ders ortamının dijital bir ortama dönüştürülmesi halidir. Bir ya da birden çok eğitimci bu sayede eğitim almak isteyen kişilere, öğrencilere kolay bir şekilde canlı ders yazılımı aracılığıyla eğitim aktarabilir. Farklı özellikleri bir arada barındıran, canlı ders yazılım paketlerini kolay bir şekilde sizler için özel olarak önermiş olduğumuz uzeportal.com web sitesi aracılığıyla kolayca inceleyebilirsiniz.

Az önce belirtmiş olduğumuz uzeportal.com internet sitesinde paketlerinde canlı ders sırası boyunca isteğe bağlı olarak öğrenci ve ders anlatıcıların, öğretmenlerin kameraları açık olabilmektedir. Bu durumun yönetimini öğretmen de yapabilir. Uzeportal.com da yer alan ücretler sayfasında kameralar açık paketler ve kameralar kapalı paketlerin fiyatlandırmaları detaylı olarak yapılmıştır. Konu ile ilgili daha kapsamlı bilgilere kesintisiz canlı ders ayrıcalıkları sunan uzeportal.com aracılığıyla ulaşabilirsiniz.