August 18, 2020

Курс "Стоп Моушн".

Привіт. Я Валентин і я починаючий відеомейкер. Такого роду проекти знімаю вперше. Для цього проекту я зібрав команду акторів і помічників. Усі шоти знімалися в суботу і неділю, так як курс я поєднував з роботою. Саме тому є певні "косяки" в моїй роботі, які потрібно буде пізніше виправляти, так як зараз фізично не встигаю це зробити. Досвід однозначно дуже цікавий!

Зйомки.

Предметка знімалася на вихідних, вночі. Для цього спорудив конструкцію зі всього, що було під рукою. Джерелом світла був будівельний прожектор, направлений в стелю та лед панель.

З акторами проблем не було, зі всіма домовився знімати на вихідних. Єдиний трабл в тому, що я не відзняв кадри з автомобілем, які повинні були б бути в ролику, так як він був на ремонті, і його не встигли зробити вчасно. Буду знімати його лише завтра вранці, тому посилання прикріплюю без цих кадрів. Також по цій причині відеоряд не зовсім логічний, але пізніше це виправлю.

Ось результат моїх старань:

Під відео список змін

Зміни

Замінив та підкоректував всі потрібні шоти. Кадри з танцівницею, де надто мала витримка перезняти не зміг, так як вона поїхала в Київ, просто замінив їх на інші, які вже були відзняті. Предметку також підкоректував. Якщо будуть ще якісь недоліки, обовязково виправлю!

Селфі з актором

Загалом курс дуже подобається тим, що ти нарешті піднімаєш зад з дивана і починаєш щось робити, причому робити круті речі. Також дуже прокачується навик ділового спілкування. Для зйомки цього ролика я домовлявся з ким тільки міг і 95% цих людей відгукувались на мої пропозиції та прохання. Бажання працювати тільки зростає, тому, чекаю переходу на наступний етап!