Подорожі
June 22, 2022

KickAssTrip 16 - Таїланд, Самуї. Нові Багаті та апогей подорожі.

З Бангкоку я поїхав в місто Сурат-Тхані що в одноіменному регіоні, а звідтам поплив на славнозвісний острів Самуї, що по факту, найвідоміший та найшанованіший острів для довгострокового відпочинку в Таїланді.

450 бат за автобус з БКК-Суратхані + паром до Самуї. На такому автобусі я приїхав

Чому саме апогей подорожі? - бо з самого початку о. Самуї був моєю планованою кінцевою точкою подорожі, і коли через півтора місяця активних мандрів я стояв на носі судна що плило на цей острів, мене переповнювали емоції задоволення та радості яких просто неможливо передати текстом. Це був момент коли усвідомлюєш що вся ця шалена авантюра, яку ти омріював стільки часу, а потім наважився і проживав, була реальною пригодою і ти це успішно реалізував.

Саме тут я про це все думав, на паромі до острова.

І ось, досягнення мрії, те до чого стільки йшов, але не знав як воно буде. І я тут. Таких дивних відчуттів в мене ніколи більше не було ні до, ні після того моменту, це те що називається яскравий життєвий момент який сміло можу назвати самим класним що я коли-небудь відчував.

Застряли

А що далі? Насправді я сюди приїхав через пів світу щоб зустрітися з моїм так-званим 'наставником'. Артем Мельник з його спільнотою 'Нових Багатих' мав би мені допомогти досягнути фінансової незалежності, принаймні я на це щиро надіявся. Це досить відомий інтернет мотиватор та інтерв'юер що брав інтерв'ю в дуже відомих людей в основному звязаних з фінансами, успішним успіхом, секретними секретами та мотиваційною мотивацією.

Десь їдемо тусити

В той час в російськомовному інтернеті дуже активно розвивалися всілякі онлайн курси і я також на них підсів. Вивчав інвестиції в форекс, брокерські інвест-компанії і пам'ятаю виділив на все те приблизно $1000 щоб розібратися і попробувати інвестувати. Як і більшість початківців я це все можна сказати спалив. Тоді знайшов курси де вчили перепродавати товари з Китаю, але серйозно я тим так і не зайнявся, згодом натрапив і на цих Нових Багатих.

Ще одна вилазка, люди показують свої майстер-класи

Курс коштував $2000, з яких половину я оплатив наперед і вирішив навчатися там де жив тоді головний 'Новий Багатий' на Самуях, бо він збирав на острові офлайн тусовку, і мені здалося класною ідеєю все кинути і поїхати до нього в пошуках чогось нового та незвіданого. Штука баксів це солідна купа грошей але на той час я зміг собі це дозволити бо мене туди тягнуло.

Всі поголів записували один з одним інтерв'ю, бо це було модно в той час.
Майстер клас по масажу

І ось я тут. Як приплив - зразу зняв собі перший кращий байк і поїхав зустрітися з членами тусовки, які мали мені допомогти облаштуватися на місці, все так і було, я зустрів знайомі лиця і поселився в одній хатині недалеко біля моря, того ж (чи наступного) дня приїхав Артем Мельник, привітав мене у спільноті і я почав облаштовуватися.

О тово зліва то Артем Мельник, а зправа - дівчина з якою вони записали ролик де вони типу добилася успішного успіху, хоча це була брехня та обман, ролик був досить мотивуючим і підкупив багатьох придбати курс артема і долучитися до подорожі сюди, представте емоції людей коли вони про це взнали :)
А на цьому місці нас вчили одної цікавої гри що показує всю суть більшості бузнес курсів та інфоциганщини...
На цей момент ніхто ще не знав правил гри. Суть заключалася в наступному, кожен дістає пtвну суму своїх грошей, ну скажімо там пару сот бат і починає просто так віддавати, а може і не віддавати...
Люди досихпір не знають правил гри, але обмінюються хто як хоче і з будь ким за будь-якою сумою якою забажає. Через пару хвилин звучить команда стоп...
Потім звучить висновок - хто все забирав собі та не віддавав іншим - той молодець і прошарений, а хто лишився умовно без грошей - лузер. Я вже не памятаю чи в кінці кінців гроші віддали чи залишили по результатам гри, але це показало рівень думок та оцінок про відносини до людей та до грошей. Як вам така гра?

Було мега весело і цікаво, стільки нових та цікавих людей навкруги, в кожного своя історія і всі хочуть досягнути успішного успіху. Ми домовилися як буде проходити цей курс, виділили час для бесід і вроді якийсь планований процес пішов. Артем час від часу організовував групові зустрічі де ми їздили разом по островах, спілкувалися на теми що нам всім так були цікаві і вроді відчували що є якась спільна туса.

Але проходив час, і настрої в людей почали мінятися, в багатьох по факту ні чого не виходило у фінансовому плані, всі вони розраховували на курси та що вони будуть результативні, бо коштували дуже дорого, а по факту це були лише загальні слова та мотивація, ніякої конкретики не звучало, ні як на моїх заняттях, ні для інших учасників спільноти. Коли я задавав основні питання по діяльності та онлайн заробітку, в мому випадку це мав бути насичений курс по розвитку ютуб каналу, і всі завдання були плану - вибрати тему і робити там пару відео в тиждень.

Ні розбору польоту, ні допомога в деталях, нічого такого там не було, також я зауважив що Артем набрав настільки багато народу на ці курси, що зовсім не приділяв уваги жожному особисто, були в нього деякі фаворити які вроді щось там та й заробили в тому інтернеті і які були кістяком тусовки, і в кращому випадку мене переадресовували поспілкуватися з ними щоб дістати відповіді на свої питання. Ну камон, коли допомога туси це як бонус до основного курсу ціною в пару тисяч баксів, то ок, але якщо це все за що ти заплатив, то появляються логічні питання, "шо за хуйня"? Доречі як виявилося деякі люди оплатили за подібний курс в 2 а то і в 3 раза більше...

Та ти шо, з кожним треба було записати інтерв'ю. Це програміст з України
Не вдалося з першого разу - пишемо вдруге!

Декілька активніших людей що приїхали раніше мене прямо поставили питання Артему і почали вимагати назад свої гроші, тут і почалися мутки зі сторони нашого 'ментора'. По перше він всім відмовив віддавати назад гроші, типу вот ви хотіли заняття, вот я вам їх даю, у вас не получається, значить то ваша проблема, чого то ви від мене хочете, розігрував сцени та 'консіліуми'.

А це бізнесмен з росії, має свою студію дизайну

Проходив час, дійшло до того що люди почали збирати документи в суд за шахрайство, якщо правильно памятаю комусь він все-таки віддав якісь гроші назад. На цьому моменті тусовка розкололась, кістяк адептів Артема його захищали, частина налаштувалася проти нього, а ще частина на той момент були в сум'ятті і не знали що робити, в результаті розколу тим хто був проти нього, Артем заборонив спілкуватися та перетинатися з тусою, що було в моїх очах як максимально несправедливо та неправильно, як це так можна задоронятися бачитися зі знайомими людьми?

А цей хлопець займався Йогою

З героя на якого люди так надіялися Артем перетворився в шахрая який відкрив своє істинне лице самого звичайного інфоцигана який готовий заради грошей кинути людей та ще й обмежувати їхнє між собою спілкування. В цей момент і я нарешті зрозумів зміст того всього що відбувається і покинув і тусу і Самуї і рожеві надії на розкриття секретних секретів щоб досягнути успішного успіху.

За весь цей час що я пробув на Самуях я нічого ані досягнув ані заробив онлайн. Другу половину оплати за курс я вирішив не платити через тотальну несправедливість, та й курсу як такого в мене не було, а сміхотворне його подобіє, за що там платити? А під кінець Артем вічно відкладав зі мною умовні заняття, як я зрозумів він просто забив на мене, як і на купу інших. Покинув тусу я одним із перших, але як виявилося, більшість покинула її невдовзі за мною.

Записати інтерв'ю зі самим Артемом Мельником було типу мега круто, хоч по факту всі розмови були ні про що конкретне..

Чи був це повний розвід на гроші? - була якась ідея, туса, зустрічі, мотивація, але то як воно відбувалося, що тебе вчили... є якесь здорове розуміння та бачення що ти очікуєш за такі гроші - нічого з того я не отримав. Тому вважаю так, що в основному це був розвід на гроші та бажання швидкого збагатшення зі сторони Артема. "Хуйня то все", подумав я, кинув ту затію та поїхав геть без жодних надій, цілей та розуміння що робити далі.

Ціла купа людей тоді роз'їхалиля хто куди, більшість мігрувала на сусідній Балі що в Індонезії, я ж вирішив поїхати до знайомих до Пхукету - іншого відомого туристичного напрямку в Таїланді, а згодом наперекір мейнстріму - у В'єтнам.

Доречі, декілька років потому, я перевірив як поживають нові багаті та діяльність Артема Мельника, в інтернеті розгорнулася проти нього ціла кампанія щоб вивести його на чисту воду - все більше нових людей попадало на гроші, все більше були незадоволені і всіма можливими способами інформували що це шахрай і щоб нові люди не велися на його секретні секрети, от такі от пироги.

Чи то застрягли, чи то думаємо чи на гору заїдемо

Такий цікавий урок я отримав, і наряді з деякими додатковими іншими обставинами ось я що я виніс, непотрібно сліпо надіятися на те що хтось за тебе, навіть за гроші, допоможе досягнути тобі твого власного успіху, розумію що я забагато надіявся на інших і даремно від них очікував допомоги, і як тільки ти платиш іншим гроші - ти стаєш непріоритетним та непотрібним. Більше ніяких хибних та марних очікувань ні від кого і ні від чого в цьому житті. Розчарування. Ну і без лукавства признаю що і мій підхід до справи був далеко не серйозним.

А до цієї дівчини яка вимушена була в мене переночувати декілька ночей я почав подибільному чіплятися за що мені дуже соромно аж до сьогодні..

Але попри те що моя фінансова ціль провалилася, я провів чудесних пів року на острові, і ні каплі не жалію що зі мною сталася, пригода була дуже цікава та насичена і перекрила всі звязані з нею негаразди.

Про сам острів та що я там робив весь цей час - в наступному пості.

Тадам!