Подорожі
June 22, 2022

KickAssTrip 18 - Таїланд, Ко-Тао.

Цього разу я зі своєю знайомою Лєною, з якою ще раніше познайомився на Самуях, попливли на пару днів на острів Ко-Тао. А чому б і ні?

Дорогою на острів деяких туристів завезли на сусідні острів, але ми тут не виходили і поплили спочатку на Ко-Тао.

Зійшли на берег та потопали шукати житло. Десь за пів годинки - годинку вроді знайшли.

Ми взяли ті що злівого боку :) Хоч для досвіду було би цікавіше в цих менших мабуть.

Рожева рожевність трохи виїдала очі, але щоб переночувати і таке зійде.

Доречі, як виявилося, мурав'ї люблять електричні проводи, щось їх до них тягне. Або може всередині нагрівача просто їхня колонія.

Не довго думаючи пішли на пляж купатися.

Релакс
Ой, що це я роблю? - бавлюся з морським огірком! А ви що подумали, збоченці?
Трохи похожі на какашкі якщо чесно.

Але цей пляж був не тру, тому пішли шукати транспорт і поїхали на іншу сторону острова на так званий берег акул, чи десь біля нього..

Ми не знали яка дорога до місця призначення, а Лєна погано водила байк, тому поїхали в багажнику пікапа
За ціну таксів ми могли на день байки взяти, але деякі участки дороги можуть бути для початкового байкера важкі.

Ну це вже зовсім інша справа, народу було не багато, і це місце нам сподобалось.

Може це дивно але тоді я вирішив що буде прикольно сфоткати дупи цих дівок
А от такого я ще не бачив
Але якщо ти бідний, а воно працює, то why not?

А тепер бігом у воду.

Там кажуть недалеко можна часто зустріти відносно великих двохметрових акул, тому то місце і називається берег акул, я спочатку думав що було би круто побачити невелику акулу, але мабуть добре що я їх не зустрів, бо мене і крім того покусали риби, а ще я порізався об корали і більше того мене якась зараза вжалила в руку так, що був опік як від кропиви, тому крові було достатньо щоб потенційні акули мною зацікавилися якби я їх зустрів.

Мабуть зачепився за якісь водорослі і мене оппекло як від кропиви
Прибоєм викидає всяке сміття

Ну все, накупався, пора вилазити.

Дикий Валік перший раз побачив жінку що загоряла топлес.. В кожного це було колись вперше..
Вона дооооовго наважувалась, як не як там десь 2-3 поверхи.

Все, покупалися, можна їхати і назад, і як виявилося від тутешнього місцевого готелю в певній годині відправляються трансфери бусіком що в 2 рази дешевше за таксі, от його ми і взяли. Але перед від'їздом не зміг себе стримати щоб не потикати змію своєю камерою. Ах той Валік..

Змія не постраждала, і ми успішно вернулися до хатинки.

Все, йдемо спати, бо завтра рененько пливимо на сусідній острів Ко Нанг Юань. Доречі, приставка Ко і осначає слово острів.