April 15, 2020

Як правильно підбирати працівників?

За моє життя мені довелося побувати на різного роду співбесідах для прийняття на роботу, і кожного разу я дивувався, адже стикався з некваліфікованими HR-менеджерами чи банально непотрібними запитаннями і тестами.

Я хочу представити своє бачення співбесіди з кандидатом та потрібні навички, які я високо ціную і в які вірю:

(*все, що буде описано нище можна використовувати для аналізу вже найманих працівників)

1)   Чесність. Як на мене людина, яка буде працювати в моїй компанії повинна бути чесною, адже саме це яскраво описує характер, поведінку та можливі сценарії дій при проблемних ситуаціях.

2)   Інтелект. Кандидат повинен бути експертом у сфері, де хоче працювати. Експертність в дотичних сферах та базових питаннях вітається.

3)   Енергія. Вічно втомлений, незадоволений, лінивий робітник з частими перебігами депресивних станів малоефективний. (Хороший керівник/лідер спробує з цим розібратися, а вже потім - звільнення).

4)   Монетизація. Скільки cash flow генерує робітник для компанії.

Я ознайомив вас з 4 гострими питаннями, які особисто мене дуже хвилюють при прийомі на роботу. Всі інші критерії є здебільшого побічними ефектами вище перечислених 4-ьох.