April 6, 2021

15 тупих запитань стендап-коміку

1. А ти сам жарти пишеш?

В нашій професії головне володіти англійською мовою, щоб можна було перекладати американські стендапи і видавати їх за свої. Я от трохи знаю угорську, мене на плагіаті зловити важче.

2. Скільки часу треба приділити стендапу, щоб заробляти гроші?

Я виділяю на стендап 2 хвилини в день, зранку й ввечері по хвилині молюсь, щоб мої жарти були смішні

3. Що ти робиш, коли глядач не сміється?

Я завжди готуюсь до таких ситуацій, тому в мене завжди в загашничку є стовідсоткові прийоми: лоскотульки і пердіння пахвами.

4. Чому ти обрав стендап?

Я зустрів Джина і він сказав, що дасть мені 1 бажання, якщо я зможу працювати на роботі, щоб ніхто не знав, що я на ній працюю.

5. Як батьки ставляться до твоєї професії?

Вони сказали, що підтримують мене у всіх моїх починаннях, окрім стендапу.

6. Чи можна заробити стендапом на життя?

Я знаю, що цілий день в комп'ютерному клубі коштує - 100 гривень. Тому якщо жити в ньому, то вистачить.

7. Чи часто просять пожартувати?

Скільки займаюсь стендап-комедією, ніхто не сказав "Пожартуй", всі кажуть: "Пошути".

8. Як ставишся до "95 Кварталу"?

13-й подобається більше.

9. На які теми ти жартуєш?

Коміки говорять якусь маячню про те, що їх "болить" і "чіпляє". Не знаю, я вмикаю рандомайзер слів "Крокодил" і так обираю тему.

10. Можна жартувати про все на світі?

Не про все. Наприклад, якщо розказувати про безлад в квартирі, тебе можуть побити хлопці з "Традиція і порядок в хаті".

11. Які теми в стендапі - табу?

Куми і дрочка. Хочу ризикнути, тому пишу зараз про дрочку кумів.

12. Чи згідний ти з тим, що стендап - це терапія?

Якщо під час терапії інші люди цокаються келихами, тоді так.

13. Стендап-коміки в звичайному житті сумні?

Складне питання. Я точно знаю, що коміки в звичайному житті на роботі.

14. Ти приймаєш наркотики під час написання?

Обов'язково. Всі стендап-коміки - наркомани. Ми зневажаєм тих, хто п'є.

15. Яку пораду даси починаючим стендап-комікам?

Завжди, при будь-яких обставинах дивіться в землю і кличте своїх друзів за себе вболівати. В ідеалі, щоб вони дивились тільки ваш виступ, а на інших коміках виходили з залу.