October 15, 2019

راز موفقیت صدف بیوتی

راز موفقیت صدف بیوتی از آکادمی کسب و کار اینترنتی وبکیما

در این مقاله از آکادمی وبکیما می خواهیم یکی از معروف ترین اینفلوئنسرهای جهان در حوزه آرایش و زیبایی است را معرفی کنیم و رازهای موفقیت صدف بیوتی را مورد بررسی قرار دهیم.

تو این مقاله قراره به سه فاکتوری که صدف بیوتی اونارو رعایت کرده و موفق شده بپردازیم. که ماهم میتونیم با بکارگیری اون تو کسب و کار اینترنتی خودمون مثل ایشون موفق بشیم .
سه پارامتری که صدف بیوتی رو از بقیه متمایز کرده که هرکسی این پارامتر ها رو رعایت کنه میتونه صدف بیوتی زمینه خودش بشه .

  1. متمایز بودن
  2. صداقت
  3. در عین خودمونی بودن میاد اطلاعات ارزشمندی رو معرفی میکنه


۱ . متمایز بودن

این مورد توی شروع هر زمینه ای به خصوص هنگامی که میخاییم یه کسب و کار آنلاین رو راه اندازی کنیم خیلی مهمه . که در ابتدای شروع با یه پارامتر متفاوت شروع کن یا وقتی شروع کردید در ادامه کار به خودتون اینو بگید که چه چیز متفاوتی هست که میتونه من رو از بقیه جدا کنه .ب
طور مثال نقطه تفاوتی که صدف بیوتی داشت از همون اول نیومد برند های خوب یا بد رو بخاطر پول در اوردن تبلیغ کنه و همین.و کاری که همون اول کرد کلن برندهای بدردنخور رو کوبوند . که در جایگاه خودش یه کار متفاوت بود . و درواقع با سیاستی که داشت بجا اینکه پول بگیره و تبلیغ هر پیجی رو بکنه . اومد یسری پیجا که کیفیت محصولات اونها مضخرف بود رو کوبوند .
حالا علاوه بر این مورد که تبلیغاتش سفارشی شده تر بود . تازه از هر کمپانی و برند معروفی هم میخاست تبلیغی بگیره اول محصولاتی که قرار بود تبلیغ کنه رو خودش تست میکرد و اگه کیفیت محصولات خوب بود اونو به دیگران معرفی میکنه که این مورد جذاب و متفاوتیه .

مورد بعدی touch-point (تاچ پوینت) خاصیه که داره.
تاچ پوینت این شخص که ممکنه تو معرفی این فرد به بقیه اینو بگیم که همینی که میگه سلام بچه ها اومد با یه ویدیو دیگه.
حالا چرا اینکار ؟در واقع با این حرکت یه برچسبی روی ذهن دیگران گذاشته میشه .
که منو این شکلی بشناسین .
یه مورد باحالتر به فالوئراش میگه بچه بیوتی و در واقع ماهایی که فالوش کردیم یه جور بچه بیوتیش حساب میشیم .
در واقع تمام این حرکتا یه سیاست و ایده ای پشتش بوده .

۲ . صداقت

موردی که تو بحث بازار مهمه صداقته. صدف بیوتی حالا چه شخصا یا سیاست های کاریشه . ابن مورد رو به مردم شناسونده که اگه من دارم برندی رو تبلیغ میکنم . حتمن برند خوبیه که دارم اینکار رو میکنم . و همین مورد باعث شده وقتی میرید لوازم آرایش فروشی خریدار میگه اینو صدف بیوتی تبلیغ کرده اینو بگیریم .حالا چرا خریدار همچنین حرفی رو میزنه ؟
در واقع اون چیزی که تو ذهنشه خریداره که اینقدر صدف بیوتی صداقت داشته که وقتی این محصول رو تبلیغ کرده من این محصول رو میخرم . و از بابت کیفیتش خیالم راحته .توی بازار الان صداقت حرف اصلی رو میزنه .( بزرگترین سیاست = صداقته )که صدف بیوتی از عهده اینکار خوب بر اومده که من آدم صادقی هستم وحرفی که بهتون میزنم درسته .

۳ . در عین خودمونی بودن میاد اطلاعات ارزشمندی رو معرفی میکنه

این مسئله خیلی خیلی مهمه و در عین حال یه مهارت حساب میشه که در عین خودمونی بودن بیاد و اطلاعات ارزشمندی رو مننتقل کنیم .
اصن نیاییم در سطح دو میلیون نفر صحبت کنیم . بیاییم در سطح من نویسنده و شمای خواننده صحبت کنیم . اگه منه نویسنده اطلاعات خیلی خوبی رو که دارم خیلی صمیمنانه و بدون چشم داشت به شما منتقل کنم .
آیا شما به من علاقه مند نمیشید ؟ حالا شما اینو در مقیاس دو میلیون نفر حساب کن که من بیام اطلاعاتی که بشخصه واسش زحمت کشیدم رو در اختیارتون بزارم. که طبق مصاحبه ای که باهاش شده گفته واسه هر تحقیقم منابع گوناگونی رو بررسی میکنم .

که در واقع این فقط بخش منابعه ایشونه شما بیایید ضبط و ادیت هر ویدیو رو هم حساب کنید .
و مهم ترین عاملی که تو این بازار باعث میشه که دیگران ازت خرید کنن یا تبلیغتو ببینن اینه که از شما خوششون بیاد .
که تمام این پارامترها رو صدف بیوتی داره که صادقانه و صمیمانه داره اطلاعت ارزشمندی ر.و بدون هیچ چشم داشتی به مخاطب ارائه میده .

منبع » راز موفقیت صدف بیوتی از آکادمی وبکیما

پیج اینستاگرام صدف بیوتی : sadaf_beauty

راز موفقیت صدف بیوتی

رازهای موفقیت صدف بیوتی