October 27, 2020

Hometrips. Футуризм.

Hometrips – це і поточна виставка у Білому Світі, і абстрактне живописне есе про експансію віртуальності у доступному для дотику, повсякденному бутті. Ми розпитали автора Євгена Лісняка про ідеї і хвилювання, що стоять за його майже безпредметними композиціями. Далі – пряма мова художника.

Віртуальне у контексті виставки позначено концептуально, я намагався виділити потоківость і нескінченність наших стрічок в цих роботах і те, як образи, картинки та інформація міксуються в одну велику кашу. В цілому я побоююся цього, але це неминучий процес, і ніхто вже не зможе йому кардинально протистояти. Як на мене, так це сильно спрощує спосіб мислення, і всі ті речі, які ми раніше так любили і цінували, – тепер даються набагато складніше.

Я за собою помічаю, що раніше любив дивитися довгі важкі фільми, читати складні книги, а ось останні кілька років мені набагато легше включити якесь відосік на ютубі. Мені треба робити більше зусилля, щоб прочитати якусь складну книгу. Це не так вже й здорово, але це глобальні процеси, що ми можемо з ними зробити? Можна тільки відповідально до них ставитися, розмірено споживати і прийняти цей новий спосіб взаємодії між людьми.

Людство, звичайно, з цим впорається – просто трансформується в якусь іншу форму, адже трансформація відбувається весь час. Людина майбутнього ймовірно буде, на наш погляд, кілька поверхневою, розважальною, діснейлендівською. Це може не сподобатися людям, які культурно прив'язані до парадіми минулого. Я і себе до них вже зараховую, бо прикипів душею до цих складних книг, важких фільмів. Це здається нам не дуже приємним і природним, але для людей майбутнього – цілком органічним, і все буде в порядку.

На фото: «The one with great old chair» / полотно, акрил, пастель / 130х100 / 2020.

Робота доступна для продажу: вартість $800.

Підписуйтесь на наш телеграм: t.me/WWgallery