September 3, 2020

Умови співпраці

Ця стаття створена заради досягнення максимального результату по завершенню нашої співпраці.

1. Клієнт зобов'язаний дотримуватися рекомендацій по розподілу коштів на кожну ставку, в разі не виконання даного пункту я не можу відповідати за кінцевий результат. Тільки дотримуючись всіх правил можна досягти успіху.

2. У випадку, якщо я вам не надав рекомендації по розподілу банку (я жива людина, вас багато, можуть бути такі моменти), обов'язково зверніться до мене за консультацією, не варто опиратися на власний досвід. В іншому разі я не можу відповідати за кінцевий результат.

3. В разі не проходу ставки я даю безкоштовну заміну. Тобто ви купуєте саме плюсову ставку.

4. Якщо за час довгострокової підписки ви не отримали профіт, а наприклад вийшли в нуль. За умов, що ви дотримувались на протязі довгострокової підписки всіх рекомендацій по розподілу банку, я надам вам додатковий термін підписки доки ви не вийдете в плюс.

5. Всі ставки я роблю по лінії мелбет! Якщо на вашій бк немає ставок, які я публікую - змінюйте контору. Ось посилання: http://melbet.date

6. Всі прогнози це моя суб'єктивна думка, яка в деяких випадках вона може бути хибною. Я не гарантую прибуток, ви купляєте доступ до моїх думок з приводу того чи іншого матчу, тому кошти в разі поразок не повертаю. Ви купуєте доступ до суб'єктивного аналізу і отримуєте його!