February 5

KiloEx

Та походу заїбав усіх ,але все ж таки розповім що і як

Tokenomics

Я вважаю що мінімум це 5к поінтів за яку ми отримаємо роль KiloEx Big Whale (холдерів 5к)з базою розібрались ,тепер скільки треба "завжди зелених" і як це робив я

  1. Мережа оpBNB(комісії самі розумієте)
  2. Вивід з бінанса BNB,swap BNB->USDT (будь де,я робив на панкейке)
  3. Тепер до фарму,ідем на KiloEx (не ігноруйте рефку ,це дає знижку на комісію
    код підтягнеться автоматично, або ввести код 3oks8ekf1x вручну у вкладці Referrals )


Варіанти фармити поінти:

  • Трейдінг
  • ОАТи
  • Стейкінг
  1. Підемо від останнього "Стейкінг" тут повний скіп скільки я вже на платформі пули переповнені.
  2. ОАТи ізі фарм але копійковий,скіпату таку халяну не можна +я собі думаю що за них можливо щось і накинуть
  3. Трейдінг,3 кнопки buy/sell і Leverage(плече) .Зараз за кожну 1000$ дають 35 поінтів. Відповідно, відкрита та закрита угода на 1000 $ = 70 поінтів; Як роблю я – у парі ETH/USDT відкриваю лонг/шорт на 20-30$ із 100х плечем. Комісія: 1,5-3 $ за відкриття та 1,5-3 $ за закриття. Разом: 3-6 $ за 140-210 поінтів;5000 поінтів= 24 угоди(210 поінтів)= 24 х 6 = 145$ ,безповоротних втрат.

Активність краще розподілити на кілька днів і додатково відкривати угоди з невеликим плечем на тривалий термін

Що ми можемо отримати за наші спалені "шейкелі" попередня інфа була що конверт буде 3/1 ,але тоді і поінтів було менше ,більше людей=більше поінтів=гірший конверт ,наразі я думаю конверт буде 5/1 ,ціна на ТГЕ ~0,2-0,4$ враховуємо Х (головний декс в оpBNB + інвест від 🍌 не виключаємо лаунчпаду на 🍌)і дивлячись на останню тенденцію 10х легко можемо побачити ,отже 1,5-3$ за токен ізі і в такому випадку 20% ТГЕ=300$ + ЗП протягом року(і це песимістичний варіант)
Вагон останній але можна вибити собі кращий лежак ,то ж скіпати ЗАБОРОНЕНО!