November 10, 2023

Zerion 

Механіка наступна ,були бали на Galxe які можна було отримувати і обміняти на нфт різної рарності за певну кількість балів, за активність в різних мережах+на їх платформі якщо маєш їх NFT.NFT виконує роль лічильника активності гаманця і має Traits ,наразі команію Galxe по фарму балів призупинено,однак активність надалі накопичу ваше NFT і в майбутньому фарм балів мають поновити ,тому не зволікамо .Тепер простими словами: у вас NFT яка качається за рахунок вашої активності і показує ваш прогрес,сама NFT має певні Traits які і оцініють активність: вік,баланс гаманця, об`єм,мережі,витрати на газ.

Отже що треба:

  1. Мати NFT
  2. Використання застосунка-платформи (Наразі розширення в тестовій версії і доступ до нього по інвайтам 1,2) також хочу наголосити,імпорт свого гаманця в такого роду розширення є не дуже безпечним.(особисто я імпортував),але цього можна і не робити,вистачить активу на платформі .
  3. Ончейн активність в L1-L2 мережах які зв`язані з ЕТН (з мого досвіду це враховується,ваша NFT має прогрес )

Що робимо:

  • swap, bridge я не юзав брідж ,але можете зробити, свап тут дешевше ,юзаємо як умога більше різних мереж + активів
  • Маємо як умога більший баланс від 100$ (в L1-L2 мережах)
  • Як я казав вище,активність рахується і не тільки на платформі,от же за прогоном інших активностей ви так само впливаєте на свою NFT
  • Guild хз хто на це ще дивиться ,але роль мембер отримало 110К

Висновок:

Інвест у проекта $ 22.5M+фаундери з верхушки крипто світу яка зв'язана з усім що можна назвати ТІР1,топ інфестори в лідах.

Основа 100% треба ,на рахунок мультів ,особисто я робив це з активністью в мережі ЕТН ,наразі з газом 30 я б не робив.краще ЕNS )