June 28, 2022

Угорщина, Budakeszi Lavender Farm

Якщо ви розмірковуєте над тим, куди з'їздити недалеко від Будапешту, ще й в період червень-липень, то додайте в графік лавандове поле в Будакезі.

Лавандові поля - це щось неймовірне! І знаєте, якщо спочатку я думала, ну навіщо їхати, я вже їх бачила у Провансі, то побувавши на цьому полі, почався мій квест й по іншим лавандовим локаціям.

Лавандові поля в Угорщині своєю ідеєю відрізняються від прованський. В Провансі найчастіше просто їдеш, перед тобою лавандові поля, зупиняєшся, фотографуєшся...

А в Угорщині на полях справжній лавандовий бізнес, і це прекрасно, бо дає змогу ще більше насолодитися лавандовою розкішшю.

Саме на цьому полі декілька фотолокацій. Ми, навіть, на усіх і не сфотографувалися, бо діти просто відмахувалися від мене, і в захваті бігали за метеликами.

Але знаєте, атмосфера... чи то після війни, чи то якась лавандова магія, але я вперше за 4 місяці відключилася і відпочила зсередини. Відбулось ніби якесь наповнення, яке і промотивувало мене їздити по інших лавандових парках.

Особливо мені сподобався момент - зрізання лаванди. Нам на вході дали спеціальні ножиці і показали, як це робити. Пишу, і сльози розчулення на очах, бо саме цей, здавалося б такий простий, момент захопив настільки, що я відчула величезне задоволення, ніби розчинилася в процесі.

Для мене це був справжній релакс! Ще величезний заспокійливий ефект від дзижчання бджілок.

Чого мені не вистачало і щоб я порадила:

  • запастися водою, бо дуже спекотно!
  • візьміть щось для пікніку, щоб затриматись подовше в лавандовій атмосфері і приємно провести час!

До речі, на полі, як і часто в Угорщині, є таки штуки, звідки розпилюється вода. Тож якщо вам стане дуже жарко, ви зможете охолодитися в розпилюваній воді. Ох, діти від цього у захваті.

А ще я рекомендую їхати на заході сонця, бо в цей момент просто казкове освітлення!

Назва: Budakeszi Lavander Farm

Де: Budakeszi, Áfonya utca 40, 2092

Вартість: вхід 1000 форінтів, якщо придбати пакетик для зрізання лаванди, то платите за пакет, а за вхід вже платити не потрібно.

Маленький пакет - 1500 форінтів

Великий пакет - 4500 форінтів