June 8, 2021

Care este avantajul și este beneficiul meu?

Salutare tuturor !

Când vă înregistrați pe platforma de tranzacționare utilizând linkul meu de afiliat, deveniți automat partenerul meu.

Ce obțin din asta?

Este simplu, de la fiecare trader activ primesc 4% din venitul său lunar. După cum bine înțelegeți, este în interesul meu ca fiecare partener să aibă un venit stabil și maxim, iar eu, la rândul meu, voi avea și eu.

Astfel, avem o cooperare profitabilă cu dvs. Eu o numesc o strategie win-win, deoarece ajutându-te sa câștigi - caștig și eu.

Banii câștigați din programul de parteneriat sunt folosiți pentru achiziționarea cursururilor de formare, din care, apropo, public informații utile în grupul nostru privat pentru a fi întotdeauna la curent cu cele mai noi strategii și a ajuta partenerii mei sa progreseze cat mai rapid in acest domeniu, o parte din bani aloc pentru dezvoltarea canalului și păstrez o parte din venit pentru mine, care este venitul meu suplimentar.

În opinia mea, aceasta este cea mai sinceră și corectă opțiune pentru cooperare care iți permite sa generezi profit, demonstrând ca strategia mea functioneaza, și în același timp sa progresezi din punct de vedere teoretic pana când vei fi capabil sa tranzacționezi desinestătător.

Daca dorești sa devii partenerul nostru urmărește - link

Pentru mai multe informații - [@TRADEADMN]