June 8, 2021

Cum poate un nou venit în echipa noastră sa genereze un profit de 50$-500$ pe zi?

Bună, bun venit pe grupul de investiții 7TRADER ! Inainte de a începe va povestesc scurt despre noi iar după trecem la subiectul principal : cum să câștigăm bani chiar și într-o perioada de criza prin care trecem acum?

Mai întâi de toate vreau sa precizez ca nu sunt miliardar, nu am zeci de mașini in garaj sau case in fiecare colt al lumii, sunt doar o persoană care lucrează destul de mult în domeniul investițiilor și a înțeles cum să faci un ban stabil în această nișă, indiferent de situația din țară.

Pentru a-mi crește veniturile dar și a permite chiar și începătorilor să câștige bani pe tranzacționare, am creat un grup privat în care public semnale de tranzacționare, cu ajutorul cărora absolut oricine poate câștiga odată ce a completat instruirea, care este oferită gratuit fiecărui membru al echipei !

Mai pe scurt: primiți un semnal, mergeți pe platforma de tranzacționare, deschideți perechea valutară indicata, repetați tranzacția indicând suma dvs. și câștigați.E simplu.

Copierea semnalelor are loc zilnic pe grupul Telegram [Vip Semnale] la ora | 12:30 | ora Romaniei.

Pentru a intra in comunitatea nostră privată nu trebuie sa achiziționezi cursuri sau sa îți faci un abonament lunar - pentru moment intrarea este gratuită! De ce este gratuită și care este beneficiul meu personal, am scris mai jos.
Citiți mai departe.

Cum te poți alatura grupului privat?

1.Mai întâi trebuie să vă înregistrați pe platforma de tranzacționare POCKET OPTION folosind linkul atașat - LINK

2.După ce v-ați înregistrat pe platformă, trebuie să încarcați soldul pentru tranzacționare. Cu ce sumă să începeți - decideți dvs., pentru mine nu contează mărimea depozitul făcut.
Ceea ce va pot recomanda este o suma de cel puțin 100 $ pentru a putea respecta regula de gestionare a banilor (Money management).

Bonus: +50% bonus pentru o depozitare de la 50 $ : 50START

3.Pentru a obține acces la grupul privat, trebuie sa trimiteți UID-ul contului dvs. în PM [@TRADEADMN ] pentru a putea verifica daca înregistrarea pe platforma a fost făcuta de pe linkul indicat mai sus.(Daca nu știți unde găsiți UID-ul faceți click)

Odată ce am verificat daca sunteți partenerul meu, primiți accesul la canalul privat, + asistenta noastră 24/7. - De ce am creat canalul privat și care este beneficiul meu - click

7TRADER

Pentru alte informații contactați pe Telegram : @TRADEADMN