July 9, 2019

Про нас

Допоможемо орендувати, купити чи продати квартиру в Києві та передмісті. Ми супроводимо вас на кожному етапі: від підбору житла та переглядів до переговорів і підписання договору. Допоможемо вирішити проблему й після того, як ви заселитесь. Швидко знайдемо вам житло, навіть якщо у вас є двоє котиків та рибки.

Ми любимо свою роботу та виконуємо її добре. І хочемо, щоб у кожного був свій дім.

Анастасія

профі в оренді, маркетингу, аналізі ринку нерухомості

досвід роботи: 3 роки.                                                 контакти:@asyame

Я почала працювати в цій сфері, коли знайомі, зараз уже мої колеги, двічі допомогли мені знайти квартиру. Я тоді переїхала з Одеси та не очікувала проблем, з якими стикнулася в пошуках житла. Я знаю, що моїм клієнтам важливо витримати бюджет, знайти квартиру в гарному районі та не потрапити до шахраїв. Буду рада працювати з вами!

Ольга

профі в оренді та продажу комерційної нерухомості

досвід роботи: 4 роки.                                                   контакти:@Olga_Kostrytsia


     В 2013 році почала працювати з комерційною нерухомістю. Я підберу для вас офіс, торгову площу, склад, приміщення під виробництво чи ділянку в оренду. Чим би ви не займалися та що б не шукали — я знайду приміщення, перевірю документи, проведу переговори та супроводжуватиму вас весь час оренди.

Іван профі в купівлі/продажу, переговорах, аналізі ринку
досвід роботи: 4 роки                                                             контакти: @IvanTsisar

Я завжди намагаюся зрозуміти вас. Моя робота — економити ваш час, нерви та мінімізувати ваші ризики. Момент угоди однаково стресовий і для покупця, і для продавця. Моя задача — знайти та вирішити проблеми до цього моменту. Та досягнут вигідних для вас умов.

Наталя
редактор статей
досвід роботи: 2 роки.                                                 контакти: @NataliyaDenisenko

Я працювала посередником і сама орендувала квартиру, купувала та продавала нерухомість — тому мені є що сказати. Я хочу, щоб люди вміли вести переговори, економити на квартплаті та знали як скласти договір оренди. Моя задача — ділитися з вами нашим досвідом. Та доносити складну інформацію простими словами.

Олександр
юрист, корисний хлопець

досвід роботи: 4 роки                                                         контакти: @AlexxRedd       

  Я працював у великому агентстві та багато з чим погодився. Наприклад, з рекламою квартир, яких не існує. Чи з безвідповідальним ставленням до клієнтів з низьким бюджетом. Тому ми з колегами відкрили власний сервіс. Для мене важливо ефективно працювати, будувати з клієнтами довірчі відносини та бути вам корисним.