October 29, 2021

[UA] Kena: Bridge of Spirits. Ейфорія від композиції

Читати російською мовою.

Якщо ви все ще не грали у свіженьку Kena: Bridge of Spirits, і ви любитель естетики, то... я взагалі не розумію, що ви тут забули? Бігом грати!

Ну ок, якщо я вас не переконав, то цією міні-нотаткою я просто хочу поділитись своїм захватом від візуалу Кени. Кожен кадр cut-сцен вивірений, естетично прекрасний і наповнений життям. Kena: Bridge of Spirits здатна закохувати у себе своєю магією, казковістю, своєю стилістикою і милотою. Це добра подорож, яку ви не маєте права пропустити, якщо ви любите твори Disney, Pixar та... Ember Lab! Світло, контрасти, фокусні відстані, композиції, третини, золотий перетин, симетрія та асиметрія - все чудово зроблено. Кожен кадр буквально змушує поставити себе на робочий стіл.

Просто подивіться на цю красу:

Я злегка розберу пару скріншотів, а далі просто насолоджуйтесь самостійно. Вважайте цю нотатку невеличким артбуком і даниною поваги хлопцям із Ember Lab.

Інші приклади:

Я просто не був би собою, якби не вказав на ще один найважливіший аспект сприйняття гри. Перехід Cut-Scene та Геймплей. Максимально безшовний. Такий, який має бути всюди, щоб не переривати потік гравця.

Кена - власниця наймилішого жіночого обличчя в ігровій індустрії (на мій смак, зрозуміло).

Підсумки

Та що тут ще казати. Ідіть і насолоджуйтесь даним творінням. У Ember Lab воістинну вийшло створити подорож, із красою якої може зрівнятись лишень ділогія Ori.

Цілком ймовірно, Kena: Bridge of Spirits - найестетичніша гра від третьої особи на сьогодні. Вона просто покликана нею бути.

Автор статті: Дмитро Нестеренко

Редактор та переклад українською: Віталій Вацко