September 15, 2020

АҚША ТАБУ ОҢАЙ

Қайырлы күн, менің атым Азамат!

Сен менің каналыма «ақша табу» мақсатында кірдің және мен осы трейдинг саласы туралы ең пайдалы және толық ақпаратты түсіндіретін боламын. Қысқа әрі нұсқа айтуға тырысамын. Әрі қарай оқыңыз.

Әрине, сіз бізде VIP канал бар екенін байқадыңыз, онда мен күн сайын біз ақша табатын белгілі бір валюта жұптарына сигналдар жіберемін.

Әлі күнге дейін кіру тегін, тіпті жаңадан бастаушы да осыдан ақша таба алады немесе кем дегенде өзіңізді сауда-саттықта сынап көретіндігін хабарлағым келеді.

Мүмкін сіз " тегін көмектесудің пайдасы неде?" ойлаған боларсыз. Мен бұл сұрақты күн сайын көптеген жаңадан бастаушылардан аламын және бұл қалыпты жағдай, өйткені көптеген адамдар күмәнданады, сондықтан Мен сізге мақаланы оқуға кеңес беремін (менің неге сигналдарды тегін беремін)

Ал енді әрекетке көшейік!

Мен ақылы курстар жүргізбеймін, VIP каналыма кіру үшін ақша алмаймын. Менің каналым арқылы және трейдерлер командасы арқылы кез келген адам трейдингте сауда жасай алады, еш нәрсе білмесеңіз де. Сізге бар болғаны күніне бір сағат бөліп, үйреніп ақша табуды бастауға болады.

VIP каналға кіру үшін сізге:

1. Сауда платформасына тіркелу керек (сілтеме бойынша) - https://clck.ru/Vag5K

(мұқият болыныз, тек осы сілтеме арқылы тіркелген жағдайда ғана менімен сауда жасай аласыз, егер сіз бұрын тіркелген болсаңыз, онда жаңа аккаунт ашыңыз)

2. Тіркеліп болғаннан кейін сауда жасау үшін балансты толтыру қажет

(Мен балансты теңгемен жасауға кеңес беремін, өйткені ақша салған кезде және шешкен кезде сізге ыңғайлы болады және бар болғаны 5 минут алады. Мен 10000теңге толтыруға кеңес беремін, бірақ егер сізде ондай сома болмаса, сіз минималды 2500 теңге толтыра аласыз)

Неғұрлым балансыңыз көп болса, табысыңыз соғұрлым көп болады!

3.Және ең соңғысы өзіңіздің ID-ды менің менеджеріме жібересіз 👉 @jas_trader , ол сізді VIP каналға қосады. (Сіздің ID-ніз профильде настройкада болады)

VIP каналда күн сайын Нұр-сұлтан уақыты бойынша 20:00-де сауда сигналдарын жариялаймын. Мен сіздерге қиындық туындаған жағдайда көмектесімін!

Неге бұл сізге тиімді?

Сіз тегін ақпарат пен тегін сабақтарды аласыз және. Сіз тіпті ұсақ бөлшектерге дейінгі ақпараттарды аласыз (ақшаны қалай жылдам шығаруға болатынын, қай жерді басу керектігін және алынған ақпаратты қалай пайдалану керектігін үйренесіз). Сізге тек сауда жасаған уақытта желіде болу керек және күніне бір сағат жұмсау қажет.

Неге бұл маған тиімді?

Менің VIP каналымда сигналдар күн сайын шығады, егер сіз сол сигналдар арқылы сауда жасап ақша тапсаңыз, мен сауда айналымының 2% -ын аламын, оны брокер өзі төлейді. Егер сіз ақша таппасаңыз, мен де ештеңе таппаймын.

VIP каналдағы процесстер қалай болады?

Сіз сигнал аласыз, сауда платформасына кіресіз және VIP каналда жазылған валюта саудасына кіресіз (валюталарды, бағытты жуне уақытты тандайсыз).

"ТЕГІН" VIP каналда не бар?

  • керекті ақпараттар, видео сабақтар, нұсқаулар
  • сауда жасау стратегиялары
  • тегін сигналдар
  • барлық трейдерлердің бір-бірімен сөйлесетін чаты
  • жеке менеджер!

Егер сұрақтар болса, маған жекеге жазыңыз - @jas_trader
VIP каналға кіру үшін -