Фриланс
August 2, 2022

Як отримати більше клієнтів?

Новачки та не тільки часто запитують мене, як залучити більше клієнтів, тому я вирішив написати статтю про це. Сподіваюсь вона буде корисна і ви зможете порекомендувати ії своїм знайомим.

Отже, перш ніж лізти в інет та шукати курси або читати книжки про успішний успіх, раджу пройтись по списку рекомендацій, які досить просто описані нижче.

Тут немає швидких рішень чи точних відповідей, але це мінімум того, що вам потрібно зробити, перш ніж шукати іншої інфи

Веб-сайт

Чітко сформулюйте те, що ви робите, а потім підтвердіть це кращими кейсами. Переконайтеся, що ваш сайт адаптивний, і уникайте всього, що уповільнює або заважає комусь. А саме:

  • Синемаграфи
  • Ефекти паралакса
  • 3D анімація
  • Нетрадиційні інтерфейси

Працює просте гамбургерне ​​меню з наступним: Робота , Про , Контакт

Зробіть свій сайт зручним для SEO. Назвіть зображення на вашому сайті описовими назвами. «Без назви» або «Final_final_03» не вважаються описовими. Натомість спробуйте «Motion-Richy-Animation-Design». Допоможіть Google класифікувати зображення, щоб клієнт міг вас знайти.

5 порад, які я хотів би знати, коли починав на фрілансі

Оновіть свій профіль LinkedIn

Почніть із професійної фотографії. Запитайте себе, чи найняли б я мене на основі цієї фотографії? Це людина, якій я можу довірити свої гроші? Це той, кого я бачу поруч протягом тривалого часу?

Напишіть захоплюючий заголовок замість назви посади. Зосередьтеся на перевагах користувача/клієнта, а не на описі того, що ви робите. Що ти для них робиш? Прикладом може бути «Я допомагаю малим брендам виглядати як великі». Як би це пафосно не звучало, але це працює

Сарафанка

Зверніться до нинішніх і минулих клієнтів і попросіть їх надати рекомендацію. Скажіть їм, що ви розвиваєте свій бізнес і маєте додаткові можливості для виконання більшої роботи, що ви будете вдячні за будь-які рекомендації чи рекомендації будь-кому, хто міг би скористатися вашими послугами.

Людям важливо рекомендувати хороших, талановитих людей. Їм важливо знати, що ви стали краще, збільшили команду, купили нову техніку. Загалом стали дорожче та краще.

Отже, якщо ви чогось хочете, то повинні бути готові про це просити

Візитка

Олди тут? Нехай вона просто буде шикарною, блискучою, привабливою та оригінальною. Обовязково ваша контактна інформація повина бути розбірливою. Уникайте фотографій, які можуть попливти, іллюстрацій, які можуть бути недоречні та неправильно зрозумілі.

Мої старі підписники памятають дизайн моєї першої візитки, він був непоганий та я отримав багато крутих коментів, але мало хто знав правду. Якість та міцність бумаги була настільки погана, що мені прийшлось відмовитись від них та впасти в розпач. Не робіть моїх помилок, та не жалкуйте грошей на професійно типографію.


🖤Дякую за увагу!

Блог Motion Richy — Створюй інакше!

Інстаграм - туть!