Фриланс
July 12, 2022

5 порад, які я хотів би знати, коли починав на фрілансі

Перейти на фріланс — це досить відповідальне та важке рішення. Коли я тільки починав свій бродячий шлях, то був максимально не компетентним у цьому питані. Я навіть не знав, що є таке поняття як фріланс, тому-що воно не було таким популярним, як після початку пандемії і війни тим паче.

Моя стаття це відверте спостереження та ключові поради, без дотримання яких ви погрузните в багнюці, що потягне вас як "русский воєний корабль" на дно.

01. Залучення клієнтів - це рандом

Нема клієнтів - нема прибутку. Нема прибутку - є займи і кредити.

Писати в лс людям, з якими ви хочете працювати, в Instagram, LinkedIn або на пошту — це чудова техніка для початку бесід, але ви не завжди можете очікувати надшвидкого результату. З мого досвіду електрона адреса працює гірше за все. Згадую як створив маленький кейс з відео креативами для приватних лікарень і відправляв на пошту, з пропозицією зробити щось подібне. Люди не розуміли навіщо це їм і де це показувати, якщо у них нема соц.мереж. Тоді я писав писати в Instagram і о чудо, це працювало.

Шукайте наступний клієнтів або продовжуйте бесіду з тими хто відписав - ПОСТІЙНО! Навіть коли працюєте, навіть коли відпочиваєте, навіть коли розумієте, що клієнт дуже холодний, тому що через кілька місяців ці чати можуть перерости в потенційну роботу. Це, так би мовити ваша стабільність на фрілансі.

02. Цінності та ідея

Проєкт заради проєкту, то вже не працює. Подивіться на роботи талановитих дизайнерів, які запарюються над естетикою, динамікою, кольорами та іншим. Вони немов відривають шматочок себе і вклеюють у свої роботи. Їх ціль не створювати модне, а створювати те, що буде працювати та розв'язувати проблему клієнта.

behance

Виділіть час, щоб подивитись як працюють інші творці. Намагайтесь вгадати, про що вони думали та чим керувалися. Це дуже важлива порада, яку я дав би собі на початку.

03. Інвестуйте у свої навички та знання

Не розвивати себе, не надихати та не наповнювати чимось свіжим — приведе до швидкого перегорання. Читати статті, слухати підкасти, дивитись нові відеоуроки та пробувати різні фічі на практиці, це те що роблять інші і те, що потрібно робити вам.

  • Встановив програму для слідкування часу за роботою, що покращило мою продуктивність
  • Регулярно продивляюсь відео різних авторів, а самі круті тепер репощу в телеграм канал для читачів і для себе в майбутньому
  • Намагаюсь краще розібратись в кожній задачі, що робить мене більше професійним
  • Більше турботи та впевненості у розмові з замовниками
  • Усе вище сказане, допомагає виробити стиль та спосіб роботи.

04. Знайте собі ціну

Важливо реально усвідомлювати ціну вашої творчості. Розуміння цінності ваших навичок додасть вам впевненості, щоб почати стягувати плату на основі того, яку користь ваша робота принесе бренду чи бізнесу.

Креатив по чіткому брифу і який працює є найбільш цінним

Коли до мене вкотре звертались, я запитував чи був креатив корисним і чи працював як ви хотіли. Статистика це начесніший фідбек і не соромтесь запитувати. Чи привернули ви потрібних людей, чи зміцнився зв'язок з клієнтами, чи виріс ваш бізнес..?

Коли мене цікавить якась оригінальна страва в ресторані, я запитую що туди входить. Це важливо бути впевненим, що ціни тут не стоять від балди як в ресторані Тищенка.

05. Розвивайтесь в творчій спільноті

Якщо ви не знаєте нікого в індустрії позаштатного дизайну, зв’яжіться з людьми, якими ви захоплюєтеся в Instagram / Телеграм. Швидше за все, вони захочуть поспілкуватися та поділитися порадами. Я створював свій круг однодумців з нуля і нас тепер більше 2000 читачів, які завжди можуть дати пораду або критику вашій творчості. Тому обов'язково приєднуйтесь до чату — ось тут.


🖤Дякую за увагу!

Блог Motion Richy — Створюй інакше!