June 11, 2021

نکاتی برای موفقیت در بازاریابی تلفنی

بی شک تاکنون برای شما پیش آمده است که متناسب با شغل خود، مجبور شوید در راستای بازاریابی تلفنی با مشتریان خود تماس‌های غیر‌حضوری داشته باشید. یکی از مشکلاتی که برخی فروشندگان با آن رو به رو هستند، تاثیر گذاری بر مشتریان خود در تماس‌های تلفنی است. البته بسیاری از افراد بازاریابی تلفنی را با فروش تلفنی اشتباه می‌گیرند! با سندر همراه باشید تا نکاتی برای موفقیت در بازاریابی تلفنی را با شما در میان بگذاریم.

نکات موثر درباره بازاریابی تلفنی

نکاتی برای موفقیت در بازاریابی تلفنی

یک برنامه مشخص داشته باشید

قبل از اینکه تلفن را بردارید و شروع به شماره گرفتن کنید، اطمینان حاصل کنید که می‌دانید هدف شما برای انجام این تمرین چیست. بعلاوه باید بدانید که قرار است به چه شخصی صحبت کنید و سمت او در سازمان چیست. برنامه ریزی و نوشتن آن چیزی که قصد گفتن آن را دارید به شما کمک می‌کند بدون اشتباه پیش روید.

دیالوگ را پیش بینی کنید

هنگامی که هدف‌تان را مشخص کردید وقت ان رسیده است که دیالوگ خود را حدس زده و روی کاغذ بیاورید. به عنوان مثال: سلام من علیزاده هستم از سرویس ایمیل مارکتینگ سندر با شما تماس می‌گیریم. من می‌خواهم با مدیر بازاریابی شما صحبت کنم و یا قصد دارم ایمیلی را را جهت معرفی محصول به ایشان ارسال کنم. ممنون می‌شوم اگر ایمیل آدرس ایشان را در اختیار من قرار دهید.

آرام و واضح صحبت کنید

طبیعی است که هنگام شروع تماس با یک صدای سرد و بی روح مواجه شوید و شاید این رفتار شما را عصبی کند. برای غلبه بر این فضا کافیست هر آنچیزی که از قبل نوشته‌اید را با صدای آرام و واضح بیان کنید. سعی کنید نفس را شکم بکشید تا بتوانید بدون استرس و نفس نفس زدن کلماتی که می‌خواهید را ادا کنید. البته سعی کنید کمی چاشنی احساس هم به آن اضافه کنید تا شبیه ربات دیده نشوید.

https://irsender.net/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d9%84%d9%81%d9%86%db%8c/