June 18, 2020

ПЕДАГОГИКА ТҮСІНІКТЕМЕЛЕР МЕН ТЕСТТЕР ЖИНАҒЫ (мұғалімдерге арналған)

АЛҒЫ СӨЗ

«Әр бала – керемет рухани күш иесі. Ол шетсіз шексіздікті танып – білуге ұмтылады. Мұндай ұмтылыс адам баласының бойында дүниеге келген сәтінде-ақ пайда болады. Сондықтан да мұғалім әр балаға рухани күш иесі ретінде қарауы керек. Мұғалімнің мұндай көзқарасы баланың белсенділігін арттырады. Білімге деген құштарлығын көбейтеді. Балаға сеніммен қарау баланы тек қуаттандыра түседі», - деп белгілі педагог Ш. Амонашвили айтқандай мұғалімнің шеберлігі мен білімділігі, рухани дүниесінің байлығы, мейірімінің шексіздігі баланың нағыз адам болып қалыптасуының негізі.

Жоба жетекшісі Серғазы Нұрсұлтан

Бұл «Педагогика: түсініктемелер мен тесттер жинағы (мұғалімдерге арналған)» оқу-әдістемелік құралында мектеп мұғалімдеріне арналған тест сұрақтары, тест сұрақтарының мазмұнына негізделген түсініктемелер берілген. Педагогика ғылымы және оның мақсат, міндеттері, ұстанымдары, оқу, оқыту, бағалау жүйелері мен сабақты ұйымдастыру әдіс- тәсілдері қарастырылған.

Оқу-әдістемелік құралы бес тақырыптан және тақырыпшалардан тұрады:

- Тәрбие үдерісінің мәні мен мазмұны;

- Білім беру мазмұны мен оқыту технологиялары;

- Білімді бағалау жүйесі;

- Дарындылық және танымдық даму процесі;

5 1-тақырып. Тәрбие үдерісінің мәні мен мазмұны

6 - Мұғалімнің кәсіби біліктілігі деген тақырыптардың мазмұнын қамтиды.

Оқу-әдістемелік құралы мектеп мұғалімдері мен педагогикалық сала мамандығында оқитын студенттерге, магистранттарға арналған

Кітабымызға тапсырыс беру үшін, уатсаптан жазыңыз: wa.me/77761253030