November 22, 2022

کسب پول اینترنتی!

اگر به تجارت علاقه دارید اما نمی خواهید برای آموزش و پرورش هزینه ای بپردازید، پس این مقاله برای شما مناسب است.

من از جمله کسانی نیستم که ادعا می‌کنم میلیون‌ها دلار در معاملات کسب کرده‌ام

من به شما سیگنال های معاملاتی رایگان ارائه می کنم.

احتمالاً متوجه یک کانال بسته شده اید که من سیگنال ها و اطلاعات مربوط به ارزهای پرداخت شده را در آن به اشتراک می گذارم، این اطلاعات به ما کمک می کند تا درآمد زیادی داشته باشیم، اکنون 300 شرکت کننده در کانال وجود دارد، اگرچه این خیلی جالب نیست، اما این تعداد هر روز در حال افزایش است.

بیا شروع کنیم

شما هزینه ورودی پرداخت نمی کنید (حداقل در حال حاضر).

بنابراین، اگر می خواهید شروع به کسب درآمد کنید:

1) در این مارکت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

2) حساب خود را با 20 دلار شارژ کنید. ما با حساب آزمایشی کار نمی کنیم. یک کانال خصوصی برای کسب درآمد واقعی ایجاد شده است.

بهتر است ارز کشور خود را به صورت پیش فرض برای حساب خود انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی وجوه را برداشت کنید.

3) برای دسترسی به کانال خصوصی ما، لطفا یک اسکرین شات از نام کاربری، کارگزار و وضعیت حساب خود را به https://t.me/OlympIranTrader در تلگرام بفرستید، پس از آن لینک عضویت در کانال خصوصی من را برای شما ارسال می کنم که در آن می توانید معاملات سیگنال را پیدا کنید. منتشر و برای شما ارسال خواهد کرد.

چگونگی کار:

هنگامی که سیگنال دریافت کردید، آنها را در یک معامله قرار می دهید، ارز جف را انتخاب می کنید و مانند من انجام می دهید، زمان معاملات باید دقیقاً یکسان باشد (یا تقریباً در همان زمان)، به طور خلاصه ریسک سپرده شما بستگی به میزان هماهنگی شما دارد. هستند.

با اسکرین شات از نتیجه تراکنش در هر صورت پذیرای شما هستیم، در صورت موفقیت آمیز بودن تراکنش، با هم جشن می گیریم، برعکس، اگر نادرست باشد، به تنظیم استراتژی تراکنش کمک خواهم کرد.

لینک ثبت نام

https://olymp.gl/NI2p0