Нутриціолог Варшава
April 24, 2023

Кава

Сьогодні про каву ☕️

Тенденція бути кавоманом зростає щороку по всьому світу, дуже багато людей люблять і п’ють каву і звичайно навколо неї багатсько інформації.

Сьогодні я поділюсь нею з вами.

Ви точно чули, що кофеїн то зло на рівні з алкоголем, але в цьому пості про властивості кави як і позитивні, так і негативні 🤗

🔘 У кожної людини є своя генетична особливість, завдяки якій 3️⃣ чашки кави в день можуть прискорити ризик інфаркту, а в іншої людини 3️⃣ чашки кави знижуватимуть ризики інфаркту. Як дізнатись свою особливість? Скласти генетичний лабораторний  аналіз. 
🔘Кава дійсно допомагає підвищити фізичну активність і витривалість. Але важлива рекомендація за 6 годин до сну вже не пити каву, задля спокійного засинання.

🔘Кава може впливати на настрій 😀 завдяки кофеїну та антиоксидантам знижується ризик депресії й позитивно впливає на настрій людини, таємницю розкрито чому ми так любим каву 🥳
🔘Містить в собі антиоксиданти як я вище писала. В кожному сорті свій унікальний склад, також важливий спосіб приготування. Антиоксиданти не лише беремо з кави 😅
🔘Дослідження показують що кава може профілактувати деякі захворювання такі як: діабет 2 типу, гепатиту B, цироз, рак печінки, рак грудей, рак товстої кишки. 
🔘Порції кави в день в здорових нормах - це до 2 чашок, більше то вже тільки при генетичній особливості, які побажанню можна перевірити генетичним тестом 🧬

💚Головний мій меседж до Вас - Повноцінний раціон це запорука здоров’я, тож наявність чи відсутність кави - ваш вибір! Головне харчуватися різноманітно і пам’ятати про помірність, бо їжа може стати як отрутою, так і ліками 🫶🏻 

Звертайтесь до мене з питань харчування, симптомів та хвороб, бо здоров’я фундамент щасливого життя ✅