Нутриціолог Варшава

Формула вечері

Рекомендації прості, щоб мотивувати Вас і себе не їсти булки та прості вуглеводи в вечірній час. Бо рівень цукру в крові то важлива штука й моя відповідальність передати Вам знання далі. Бо наслідки від булок й простих вуглеводів будуть підступність у цьому присутня, на жаль.

Чому вага не йде?

Буквально вчора я почула запитання до мене як до нутриціолога: Юля, я ходжу в спорт зал вже півтора року, але моя вага стоїть. Чому? 

19.06 Залізодефіцит

Залізо важливий мінерал, Що входить до складу гемоглобіну - білка, що міститься в кожному еритроциті та відповідає за перенесення кисню в організмі. На цю активну форму заліза припадає близько 25% його загального вмісту в організмі.

Топ -4 українських продуктів для імунітету 

Зараз особливо важливо бути здоровими та підтримувати своє здоровʼя.

Який спосіб приготування овочів найкорисніший?

Відварювати/запікати чи краще на пару?

Інтервальне голодування 

Дуже популярним стало говорити про інтервальний голод. Інтервальний голод - це розпорядок режиму харчування. Кожен з нас є проміжок між вечерею та сніданком наступного дня. Якщо не маєте - рекомендую почати мати чисті проміжки між вечерею та сніданком, тобто не їсти вночі 🌝

Здорові харчові звички в умовах стресу або переїзду

Здавалось би що актуальність цих порад минула, але я думаю, що в українців які закордоном - актуальні переїзди все ще, а в українців, що вдома стрес не зник. Кожен відчув як в моменти зневіри, невпевненості й майбутньому сиплеться харчування і старі звички. Натомість прийшли нові - смачна їжа стає радість і спокоєм. 

Сезонність

Сьогодні про сезонність і здоровий глуз при виборі продуктів. 

Смузі

Що таке смузі? Навіщо і з чим його їдять?

Кава

Сьогодні про каву ☕️